fish Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Fin bil!, samme vinge som jeg har.Ville byttet ut den lange antennepisken med bmw sport antenne, sånn som den hvite på side 21 har, 250kr og du bytter kun pisken, gjør underverker! Jeg har byttet til original BMW Sport antenne, du ser ett bilde av esken ved siden av håndbrekket lengere opp på forrige side. Har bare ikke rukket å ta bilde av den etter jeg satte den på. Jeg er faktisk misfornøyd med antenna. Den er mye bedre å se på, men vesentlig dårligere på mottak enn den lange pisken. Hører stort sett på NRK MP3, og det er slitsom bare kjøre gjennom Skien/Porsgrunn med så varierende mottak. Vi oppgraderte også (ble sponset av autolights.no) interiørlyset til led...Jeg føler at det ble for kaldt lys...? ":2adwnj0v]Har lurt litt på selv. Har leds i alle oppbevaringsrom i dørene da. Det er nice Synes interiørlysene ble bra. La ikke merke til varmt/kaldt forskjell. Synes det bare ble mere moderne. Jeg kjøpte pakken med 10 LED pærer, men kunne bare bruke 8 av dem. De andre 2 passer ikke til handskerom og baggasjerom. Det synes jeg er litt kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 sant det er noe dårligere mottak i den, sier egentlig seg selv med så mye mindre antenne, men jeg hører så skjeldent på radio, blir så plagsomt i lengden, så går i egen musikk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Meg og mine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Flotte oppgraderinger og flott bil. Likte farge godt Hvordan var det med led interiørlyset? Hvordan er et i forhold til det som var der fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Er liksom nesten helt hvitt lys, i forhold til original som var veldig gult. Virker også som om lyset er litt "sterkere", hvis du forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Er liksom nesten helt hvitt lys, i forhold til original som var veldig gult. Virker også som om lyset er litt "sterkere", hvis du forstår.Var det grei jobb. Har bestilt et sett til innvendig. Mye jobb.?Slik er mitt.. Er en venn av meg som har kjøpt samme settet fra ebay.. Ble meget bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Jobben var grei nok. Men å kjøpe original BMW LED var ikke så greit. For det første så kosta det skjorta i forhold til ebay, og så passet ikke pærene til handskerom og baggasjerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Pen bil. Er det 30-20 senk på denne? Så bra ut med både tak spoileren og fronten. De skulle bare vert i bilens farge:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Kan svare for han. Står også i første post, men den er senket 35/35 med AC fjærer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ok.. Så jo ganske så passelig ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Ja, har samme fjærene selv. Fin høyde og ikke noe subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Eneste er vel at den burdet vært litt lavere fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg syntes den er lav nok foran, men kunne kanskje vært 5 mm lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg har vurdert senkeskåler. Helt grei pris og senker 10-20mm. http://www.partsandretards.no/senkesett/senkeskaler/bmw/supersport-senkeskaler_3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå