Gå til innhold

fish' E87 118d Performance uten å prestere. :-)


fish
 Share

Anbefalte innlegg

Det er faktisk ikke utenkelig at du vil ha korrekt hjulstilling på 16" hjul, men på de store hjula der så blir spissing etc feil (pga økt rullemotstand.)
Vert borti biler som bør justere hjulstillinga når de har gått opp i dim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært inne på 4-hjulskontroll og justering nå. Var ikke så ille tall. Må nok konkludere med at jeg har kjørt med lite luft i dekket, det utifra hva 4-hjulskontrollen viste av verdier.  30-profil og runflat har nok "lurt" meg. Selv etter at jeg til slutt punkterte, kunne jeg ikke se at hjulet var flatt. Siden det er så morro å slite dekk, dro vi til med mere camber bak. Så nå er det max negativ camber og max dekktrykk for å utligne camber...

erahu9e7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som samme oppskriften som jeg hadde på 95 omegaen min når jeg var 19.
Den sleit dekk jevnt med 3-4 grader camber bak og 3,5 bar i bakdekka, men den tok nesten alltid svinger sidelengs og dekka varte normalt sett ca 1 mnd (gratis brukte dekk heldigvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Jepp, har bilen enda. Ikke gjort noen flere oppgraderinger siden sist. Måtte bytte dempere foran og casterstagforinger i fjor før EU kontroll, er vel det eneste som er gjort på bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 4 years later...
  • 11 months later...

Har bilen enda :-) Ble avskiltet rett før jul pga en del fiks før PKK. Tar det når det blir litt mildere i været og snøen begynner å forsvinne.

Ellers så har vi kjøpt 1, dvs 2 stk X1 det siste året. Den første ble frontet etter bare 5 mnd i vårt eie. Var en som kom over i feil kjørebane og traff rett på venstre framhjul og tok resten av siden på bilen, så den ble kondemnert. Da ble det en X1 igjen og det ble en -14 mod M-sport i Le Mans bleu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få den årlige oppdateringen. 😛

Flott å høre du fortsatt har den, det er jo litt imponerende igrunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...