mazdak1 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Slik som jeg har forstått det så er Kverna'n litt mer holdbare siden de ikke er så "tynt" som KTM'ene er. En kompis har hatt begge merkene og var godt fornøyd med begge to Men er voldsomt dyre deler til KTM, visstnok. Tror ikke det er like dyrt med Husqvarna, men dette kan jeg ikke si sikkert da jeg ikke har trengt å kjøpe noe som helst til den Husqvarna har vel litt mer effekt kontra KTM i samme klasse om jeg ikke tar helt feil? Mener å ha lest det en gang når jeg sammenliknet litt på skjema. Var uansett ikke store biten mener jeg å huske og begge syklene er ganske kraftige, so who cares.. Uansett er det KJEMPEMORRO å kjøre motard (kan ikke få understreket dette nok!). Har selv prøvd SM 510 og det er absolutt verdt pengene etter min mening. Finn en vei med mange fine svinger, så har du det morro så lenge du ønsker.. Å bruke 80.000kr på sykkel kan virke mye, men all tvil forsvinner nok helt sikkert etter første kjøretur. Hadde det ikke vært andre prioriteringer, så hadde jeg helt klart slått til med supermotard. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Slik som jeg har forstått det så er Kverna'n litt mer holdbare siden de ikke er så "tynt" som KTM'ene er. En kompis har hatt begge merkene og var godt fornøyd med begge to Men er voldsomt dyre deler til KTM, visstnok. Tror ikke det er like dyrt med Husqvarna, men dette kan jeg ikke si sikkert da jeg ikke har trengt å kjøpe noe som helst til den Husqvarna har vel litt mer effekt kontra KTM i samme klasse om jeg ikke tar helt feil? Mener å ha lest det en gang når jeg sammenliknet litt på skjema. Var uansett ikke store biten mener jeg å huske og begge syklene er ganske kraftige, so who cares.. Uansett er det KJEMPEMORRO å kjøre motard (kan ikke få understreket dette nok!). Har selv prøvd SM 510 og det er absolutt verdt pengene etter min mening. Finn en vei med mange fine svinger, så har du det morro så lenge du ønsker.. Å bruke 80.000kr på sykkel kan virke mye, men all tvil forsvinner nok helt sikkert etter første kjøretur. Hadde det ikke vært andre prioriteringer, så hadde jeg helt klart slått til med supermotard. Lykke til med salget! Ikke veit jeg. Bare regna med KTM hadde mer futt siden jeg alltid har fått høre at de går bra Uansett, det er hvertfall satans morro med motard! Selger den kun fordi bilen skal få litt pleie fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Nå er skilta bestilt og kommer etter påske Så årsavgifta blir inkludert i prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Står denne som mellomtung eller tung? Skal ikke mase for mye i.o.m at det ikke blir kjøp for etter jeg har fått utvida til mellomtung, men dersom den er mellomtung og står der rundt mai er det godt mulig jeg tar meg en liten tur nedover Du får ta det som en påskebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Den står som mellomtung. En får ikke registrert disse som tung Den står her sikkert i mai også da det kun har vært pratmakere som har tatt kontakt i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Har tatt meg en tur i dag, og sykkelen funka fjell! Skal skifte olje i løpet av de nærmeste dagene slik at det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Skifta olje og filter i går. Renska selvsagt også en sil som er på motoren, magneten på bunnpluggen og såg over alle o-ringer. Alt såg bra ut Skal ta luftfilter og sjekke kjeda i morgen da jeg ikke rakk det i går. Etter dette så blir nok sykkelen lagt ut for salg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Da var sykkelen solgt til en kar oppi Ørsta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå