Gå til innhold

F10 Alpine, 21" DPE, 20" Vertini, Sophisto, 21" BC Forged

olebrumm
 Share

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få disse flotte bildene lenger oppe her i full res? Hadde nok passet flott som skrivebords bakgrunn! :)

Klart det.. hvilken oppløsning trenger du?

Nei, 1920x1080 om det er mulig? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

x5fgfo5rzh7tbz3bnxzy.jpg

2mip1gzz25798nbty9yf.jpg

Coilovers endelig montert... etter et lite uhell med den ene 21" felgen har jeg satt på 20" Vertini Concave i vente på reservedel fra USA :D

Skal også ta den ned en liten cm framme... ble sinnsykt mye bedre med coilovers kontra senkefjærer på orginal dempere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Da var den hvite byttet ut med en sophisticated grå 525 fullastet med utstyr..

Spørsmålet er om jeg skal gå for satinsølv eller børstet gunmetal look på felgene :)

bx5dutywzs7adtfld899.jpg

vodulhj84q5dzn0obsx8.jpg

(bildet er av en annen helt lik bil med photoshoopet eksempler av felgene jeg ønsker å kjøpe, Avant Garde M510)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil! Synd du selger den hvite, perfekt farge i mine øyne. Jeg ville tatt en titt på MORR-felgene, de virker utrolig tøffe og du får de så rede og med hvilket innpress du vil. Den nye 5-serien kler litt flere eiker på felgene i mine øyne :wink: Baan-Velgen selger disse i Europa og har meget god kundeservice. Du får ta en prat med ESS Tuning også, før sommeren kommer det tuning til 525 (før 09/2011) med treliteren som gjør at du får opptil 315 hester ut av kjerra.

http://www.baanvelgen.com/blog/morr-mul ... -2-bmw-f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt at noen mener det er på tide å bytte de ut etter 75.000, for da kan jeg kjøpe de på mitt budsjett :lol:

Ville sjekket ut disse her, råstilige: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=704796

Rohanna i 22" blir fort litt stort, da får man en voldsom høyde på felgen som er vanskelig å senke ned. Kan bli vulgært og uproposjonalt med mer enn 21" på disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...