olebrumm Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Ingen subbing.. men ikke mange mm klaring Og ja, gikk for det innpresset som vi snakket om ja Kult, 1mm klaring er nok det. Men jeg ser jo for meg at dekket tar i skjermen foran når du treffer en hump og har litt sving? Det går fint.. er nok litt mer klaring enn det ser ut som på bildene.. men gikk noen runder ned justering av coilovers før det ble en balanse mellom perfekt høyde uten noe som helst subbing:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 For en bil! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Oh My! Det der ble helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Noen bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Liker virkelig hvordan f10'en din ser ut nå med de felgene. Hvilken finish er det på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Liker virkelig hvordan f10'en din ser ut nå med de felgene.Hvilken finish er det på felgene? Takk for det De er i børstet alu med blank kant og sort inner felg.. Er veldig fornøyd med hvordan de passer til bilen og liker at felgen foran er nesten like mye concave som bakfelgen Fått dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Mine var kommet til Oslo idag til fortolling, så neste uke må jeg vel få de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 En annen ting som jeg liker veldig godt med de nye felgene er vekten. Det er merkbart å gå fra "tunge" Vertini felger til BC-Forged felger som veier ganske mange kilo mindre pr felg Skulle vel bli sånn ca 11,4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Skal snart få tatt en ordentlig fotoshoot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 En annen ting som jeg liker veldig godt med de nye felgene er vekten. Det er merkbart å gå fra "tunge" Vertini felger til BC-Forged felger som veier ganske mange kilo mindre pr felg [ Bilde ] Skulle vel bli sånn ca 11,4 kg Er de der så store som 21"? Så du veide ikke dine før se fikk dekkene montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Drømmebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZIddO Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 For ei skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 En annen ting som jeg liker veldig godt med de nye felgene er vekten. Det er merkbart å gå fra "tunge" Vertini felger til BC-Forged felger som veier ganske mange kilo mindre pr felg [ Bilde ] Skulle vel bli sånn ca 11,4 kg Er de der så store som 21"? Så du veide ikke dine før se fikk dekkene montert? Godt spørsmål, men kan se ut som de på vekten der er 20x11, har sendt en forespørsel om vekt på 21".... Hadde for dårlig tid med å få de på at jeg glemte helt å veie de før jeg fikk de montert Bilder fra i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Nok ett bilde norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå