JENSSEN Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Hei, skal nå selge bilen min, synes dere at jeg har priset den litt høyt? bilen er ganske pen å se på synes da jeg, det er shadowline lister og teip rundt vinduene også!! finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... my_adverts det er rust i dørene foran, men dette skal bli fikset av lakkverksted om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Fikk ikke inntrykk av at dette er noen overpris, men alt kommer an på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 ok, takk for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 synst det virket som en fornuftig pris, men kommer det en person og byr noen tusenlapper under, satt pris. Så hadde jeg bare solgt ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hadde jeg vert på utkikk etter bil i den prisklassen hadde jeg nok sterkt vurdert den der.. Fint cleant look med rett fargekombinasjoner,, mangler bare m5 front så hadde den vert komplett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hvis man tar en titt på Finn.no så vil du nok oppdage at flesteparten 520er 96-97 med den kilometerstand iallfall ligger ca 10 -15 000,- under din prisantydning! Sjekker E39er i denne prisklassen hver dag da jeg er på utkikk etter "konebil" til madammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Men de er ofte sarv. Man får hva man betaler for, og det lønner seg skjeldent og være gnien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 burde jeg kanskje sette den til 60? hjelper litt?=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Du burde la den stå der til den prisen. La den stå et par uker, så skal du se at folk ringer deg, og byr deg kanskje 60? da selger du:) Legger du den til 60, så ringer de for å by deg 55;) skjønner? Hvis bilen er så pen som du gir inntrykk av, så ville jeg tro du kan få den prisen du vil ha for den. Hvis jeg var deg, ville jeg lagt ut bilder av hjulbuer, kanaler, motorrom, bagasjerom osv osv. Lettere å se om bilen er så fin som den fremstår som:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Må altid legge ved litt prutningsmån på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Pøs på med detaljbilder av alt mulig rart, gjerne med makro Synes bildene var så som så, rart lys på interiørbildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå