Gå til innhold

bulk hindrer !

Tronstad
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ser for meg at de som kjøper seg biler med slike tenker: "Har jo bulkbeskytter, så samme f om jeg treffer bilen ved sidenav med døra mi"... Jeg ville fortsatt blitt sinna hvis noen med slik "beskytter" rørte min bil. Greit nok at de sikkert beskytter mot bulk, men ikke riper! Tror den skaper et mer avslappet forhold til å "hive" opp dører inn i andres biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at de som kjøper seg biler med slike tenker: "Har jo bulkbeskytter, så samme f om jeg treffer bilen ved sidenav med døra mi"... Jeg ville fortsatt blitt sinna hvis noen med slik "beskytter" rørte min bil. Greit nok at de sikkert beskytter mot bulk, men ikke riper! Tror den skaper et mer avslappet forhold til å "hive" opp dører inn i andres biler.

Tenkte på akuratt det samme. Og tenk når folk som er vant til den funksjonen sitter på i biler som ikke har bulkbeskytter. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forhindrer som flere her sier mot dørbulker på andres biler. Men det som er langt verre er alle de trange p-plassene på kjøpesenter og folk har ikke peiling hvor hjørnene på sine biler starter. De drar derfor fanger mot din fanger/dører og lager stygge bulker/riper. Jeg har sluttet å parkere ved større senter pga dette, nå er dog Steinkjer ikke verdens navle men "folk" evner ikke å kjøre bil. Handlevogner er en egen historie, har opplevd å fått knust baklykt pga handlevogn.

Parkerer derfor sjelden ved kjøpesenter, om jeg må velger jeg alltid ytterste plass slik at kun en side er utsatt, parkerer da nærmest mulig kantstein og så langt frem som overhodet mulig. Bank i bordet siste bil er fortsatt fri slike bulker. Og den brukes både til privatkjøring og yrkeskjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda jeg tror da også dette er ganske nøye utprøvd av roboter etc,

men som jeg sier, jeg tror den kulda vi opplever her kommer til og ta knekken på den mekanismen der som alt annet,

som dører / fast fryste vinduer / låser etc, går kanskje ut, litt treig med og lukkes og da smeller du døra på den og gjør den skjev muligens etc etc, så jeg har liten tiltro til denne saken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...