Gå til innhold

Guide: AUX/iPod/USB til e38, e39, e46, e53, e85 osv.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg benyttet meg av denne guiden istad, har noe å tilføye.

Jeg har en 2001 e46 m3 med mk3 navi (16:9) og cd veksler osv. Er to kontakter inn på veksleren, ene med 3 kabler er strøm, den andre er lyd med mer. Høyre og venstre er hel rød og hel vit kabel hos meg, felles(skjerming) er transperang ut ifra kontakten. Kuttet en Jack kabel og loddet meg innpå. Funker som f :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Har akkurat handlet meg en Dension Gateway 500. Denne skal inn i min '05 E61. Denne har verken navi eller CDC, kun helt basic hovedenhet.

Hvis noen vil ha så kan jeg godt lage en installasjonsguide/-howto/-howNOTto ;)

Og når det er sagt: noen som vet om jeg må ha tilgang på en original cd-veksler dersom jeg skal programmere opp bilen til å støtte det?

Hvordan gikk det? :D har du laga GUIDE? Funka det?

Har du CD veksler??

Har vurdert å kjøpe en slik Dension 500 lenge men har ikke turt da jeg ikke vet om det funker siden jeg ikke har cdveksler?

Har en BMW 530 E60 03 med buisness idrive uten cdveksler som sagt.

Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat handlet meg en Dension Gateway 500. Denne skal inn i min '05 E61. Denne har verken navi eller CDC, kun helt basic hovedenhet.

Hvis noen vil ha så kan jeg godt lage en installasjonsguide/-howto/-howNOTto ;)

Og når det er sagt: noen som vet om jeg må ha tilgang på en original cd-veksler dersom jeg skal programmere opp bilen til å støtte det?

Hvordan gikk det? :D har du laga GUIDE? Funka det?

Har du CD veksler??

Har vurdert å kjøpe en slik Dension 500 lenge men har ikke turt da jeg ikke vet om det funker siden jeg ikke har cdveksler?

Har en BMW 530 E60 03 med buisness idrive uten cdveksler som sagt.

Vegard

Hei Vegard!

Jo jeg er godt i gang med dette. Har montert boks og programmert bilen, men ikke helt i mål med det da jeg har koblet boksen på noe som tilsvarer tenningstrøm slik at ting ikke fungerer helt som det skal. Må også rydde litt i ledninger etc for å si meg fornøyd :) Får spilt musikk fra Spotify, samt MP3 fra minnepenn. Alt styrt via rattet.

Jeg har heller ikke CD-veksler, men man programmerer bilen til å tro at den har det. Dension-boksen utgir seg for å være en veksler. Alt av kabler følger med i pakka. Koblingen av det optiske inn i spilleren kan være litt forvirrende så er derfor jeg etterhvert vil lage en guide.

Hvor bor du forresten? Hvis du ikke bor så langt unna programmerer jeg gjerne bilen for en liten slant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Har lest første post her i denne tråden flere ganger og brukt mange timer på google og div andre bmw forum uten å finne ut hvordan jeg skal gjøre det.

Har en 2004 e46 touring med liten navigasjon (ikke fargeskjerm), kasettspiller og cd-veksler.

Noen som vet om man gjør det på samme måte som med business cd spiller for å få AUX?

Takker for svar, mvh Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...