Gå til innhold

Guide: AUX/iPod/USB til e38, e39, e46, e53, e85 osv.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, kan sikkert lese meg til dette i tråden men prøver enkleste løsning og spør:)

Har en 2001mod. bmw e39 med business kasett spiller og cd veksler bak. Det jeg er ute etter er en aux kabel fremme, billigst mulig. Men er ett krav at jeg kan justere lyd fra rattet. Hva trenger jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har en e83 altså X3 2007 modell.

Kjøpt meg Dice mb 1500,

Bilen er utstyrt med navigasjon, med vippeskjerm på dashbord.

Problemet er at jeg finner ikke 3 og 6 pin connector som skulle vært i midtkonsoll.

Er det noen alternative plasseringer av disse??

Takker for alle svar!

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Har du mulighet til å gi meg et lite lynkurs i hvor, og hvordan jeg skal koble dette da?

Hadde av midtkonsollen i går, for å forsikre meg om at kablene ikke var gjemt under teppe, men finner ingenting.

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt aux hele tide (som blir litt feil her), men grunnen til at denne ikke kan kobles til foran er at du har navigasjon. Det er kun på biler uten navigasjon du har disse tilkoblingene foran. Du må koble deg til på radiomodulen som ligger bak i bilen (kjenner ikke X3 så godt, men enten i en av "veggene" eller under gulvet). Det er godt mulig Dice kan gi noen bedre instrukser om du kontakter de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aux: trenger litt hjelp her.. Ser at mann kan lure det til på e46 01 med cd veksler.. Det er det eg har..

Men eg har også mode knappen på min.. Og ser at stikke der folk plugger in aux er tomt på min.. Lurer derfor på om eg skal klippe ledninger på det andre stikket eller om eg kan kjøpe en sånn orginal lesing fra Bmw og trykke i høyre stikk bak så har eg aux når eg trykker på mode..

Legger ved noen bilder.. Håper noen kan svare meg :-) på ka eg skal gjøre :-)

9u9qxgaqggeu8drygkb2.jpg

r50w39h99ec8tqd2n4i1.jpg

35209bl8ie5w0b51gdx9.jpg

1lw93gkbh8ewyzkwtptm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok redd for at det ikke vil fungere. Denne plassen er ledig uansett om du kan ha aux eller ei.

Det med mode-knappen gjelder i hovedsak biler med CD-spiller foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...