Gå til innhold

Guide: AUX/iPod/USB til e38, e39, e46, e53, e85 osv.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Jeg tror du har feil skjema, jeg så ikke så nøye på det sist, men såvidt jeg kan se er koblingsskjemaet for biler med navigasjon, noe jeg ser du ikke har. Prøv 8 (høyre), 9 (venstre) og 4 (felles). Om det ikke fungerer så se om du finner et skjema som hører til din spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som vet hvordan i alle dager man tar ut en slik original spiller som er avbildet på første siden her? har lest alle tråder man finner det fortsatt ikke ut, det er ingenting å skru på, det eneste jeg kan se er et pittepittelite hakk rett til høyre for en mutter innenfor volumknappen, det hakket er så lite at jeg har ingenting som går inn der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt støy rundt min aux, blir det sånn når man stjeler lyd fra cd veksler? Synes også lyden er dårlig i forhold til når jeg hører radio.. Men det er vel kansnje mobilen eller Spotify?

Vil det hjelpe og ha originale pinner? Har kun loddet di nå..

Er en e39 jeg har gjort det på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har en E39 01 modell. Har nå i flere dager blitt gal av denne aux tingen...

Har en Bmw buisness cd (cd53) uten cd-veksler, og gjorde som tråden sier, bestilte en aux011 fra radiospesialisten.

a5e6eduz.jpg6egujepu.jpg

Sånn er spilleren og koblingen bak. Har koblet opp etter pinout skjema, i-bus(grønn fra adapter) på Nr 9 fra stikk, jord på 12 og rød på 15.

Og så har jeg koblet da aux line in på 2 og 3 + aux rød og hvit lydinngang på 8 og 9 som det er forklart på skjema.

Fortsatt fungerer det ikke, blir helt gal av dette og lurer på om dere har noen tips eller noen andre metoder å gjøre det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om oversikten er til biler med navigasjon. Selv om kontaktene mest sannsynlig er like, ville jeg sett om jeg fant et for biler uten navigasjon.

Hva mener du med aux line in på 2 og 3? Slik jeg tolker det skal felles på aux innpå 2, og ingenting av dette innpå 3.

Du er forøvrig sikker på du er på A og ikke B?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal igrunn ikke ha noe å si (med unntak av at du muligens får monolyd).

 

Du skal inn på 2, 8 og 9 med hhv. jord/felles, venstre kanal og høyre kanal på kontakten til venstre når du ser rett på spilleren bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...