awt Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Jeg ville aldri fjernet originalnavien for noe Dynavin-jallagreier. Greit nok at den har flere funksjoner, men trenger man virkelig de? Ser heller ikke hvorfor du skal gi opp aux, det er bare til å kjøpe en standard aux-ledning fra f.eks. Biltema, klippe den ene enden og så koble deg til ved å kjøpe original kontakt, eller rett og slett bare klipp og lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Jeg ville aldri fjernet originalnavien for noe Dynavin-jallagreier. Greit nok at den har flere funksjoner, men trenger man virkelig de? Ser heller ikke hvorfor du skal gi opp aux, det er bare til å kjøpe en standard aux-ledning fra f.eks. Biltema, klippe den ene enden og så koble deg til ved å kjøpe original kontakt, eller rett og slett bare klipp og lim. Får man kjøpt bare original kontakten? Isåfall har du et dele nr? Er jo ikke noe problem å lage sjøl da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ja, man får kjøpt alt løst. Har ikke delenummer her og nå da jeg er på mobilen, men kan se om eg finner noe senere. Er bare til å lete litt frem på realoem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Kjøpte en original kabel fra GS så du slipper å lete! Det enkle er ofte det beste. Fikke n grei pris på den via jobben også, men takk for god hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Har nå kjøpt dice mediabridge i min 99 E38. Koblet vekk cd veksler og inn mediabridge. Men får den ikke til å virke. Trykker på mode som skal veksle mellom radio, cd, kasett. Der slal mediabridge komme. Men jeg får bare opp fm (radio) og no tape (kasett.) forslag til hvor feilen kan være? Usb kontakten lader ikke mobilen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Ettersom laderen ikke fungerer ville jeg sjekket om den får strøm først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Noen som vet om jeg kan koble til AUX på denne spilleren? Vet det ikke er en AUX kontakt, men med slike adapterledninger man får kjøpt på ebay eller noe slikt? Ikke CD veksler baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ettersom laderen ikke fungerer ville jeg sjekket om den får strøm først og fremst. Har fått til nå. Fikk til og med koblet tlf til med BT. Eneste som ikke går nå er og få lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Har du prøvd om den virker på AUX? Har du sjekket lydnivå instillingen på mediabridgen? CD-veksleren fungerte før du bytta til mediabridge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ikke testa aux. Testa BT og usb. Hvor er lydnivå på mediabridge? Cdveksler virket ja. Skjønner heller ikke noe på skjermen. Eksempel. Får opp cd 1 til 6. Bruker høyre hjul til og bytte cd. Cd1 kan det stå BT på. Vrir jeg gjennom cd 2 3 6 5 4 og til 1 igjen. Så står det AUX. en runde til så er usb der. Så virker ikke som BT USB AUX har fast plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Husker ikke helt hvordan man justerte volum, men det står beskrevet i bruksanvisningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ok. Prøvd meg frem på det meste jeg. Og forstår ingen ting. Hehe. Får prøve litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn-morten Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 jeg vil gjærne koble til iphone til min e39 96 mod med business cd rds. kikker på dension gateway fra bilradiospesialisten. kan den kobles rett i headuniten eller må det være lagt opp kabling til cd veksler? har googlet i timesvis men finner aldri svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg har sikkert spurt tidligere i denne tråden, men det har gått litt tid siden den gang, så jeg spør igjen. Er der noen som har funnet en fullverdig DAB-modul til iBus systemet? Har sett litt på denne, men den krever tilleggsmodul for å kunne brukes i fart (bruker AV inngang på videomodul), og kan ikke styres fra ratt. http://www.parkmyauto.co.uk/bmw-169-ibus-in-car-pure-digital-dab-dab-radio-aux-12v-upgrade-conversion-add-on-system-kit-1135-p.asp Er ikke veldig rimelig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellebust Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Hei! Jeg har en buisness spiller i min e39 2003 og har kassettspiller uten cd-veksler. Noen som vet hvordan jeg får aux? Tar og imot tips til hatthylle høgtalere som passer originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå