spruddel Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Har koblet til med AUX-adapter kjøpt hos bilradiospesialisten: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... katid=1031, men får ikke opp AUX. Kabelen har jo motstander og kondensatorer som den skal. Er det noen innstillinger man må gjøre på skjermen? For å aktivere AUX eller noe? Hvordan sjekker jeg hvilken software versjon jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Hvilken av disse adapterne vil passe på min bil? e39 98 mod med denne radioen: S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Provisions for BMW 6 CD changer Code Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Noen som har erfaring med alternativ navi til E39? Noe ala dette http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-E53-X5- ... 2571b54069 Vanskelig å koble opp? Utfordringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Søk på Dynavin eller Hualingan her inne så finner du mange svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 E39 før 02, forstår jeg rett når jeg tror cd-veksleren må fungere for å kunne koble seg på "lyd ledningene" derfra? Min virker nemlig ikke... Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Den må fungere slik at du kan velge den. Om det kommer lyd utifra den er ikke så farlig. Er unasett fort gjort å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Prøvde å koble meg på i går uten hell. Jeg kan velge veksleren, men får bare no cd. Får heller ikke ut magasinet i veksleren. Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 noen som kjenner til denne?[ Bilde ] Eg har den kontakten i bakkant av midtkonsollen. Har ein X5 2004 mod med TV. Eg får ikkje lyd på anlegget når eg pluggar i telefonen via kabel til inngangen. Nokon som veit korleis eg får det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Om du har et digitialkamera med video ut, har ofte disse en "øreklokkeplugg" med fire kontaktpunkter. Prøv en slik og se om det funker. Kan hende at pluggen du stapper inn treffer feil kontaktflater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Skal prøve det, men det er ingen AUX funksjon på menyen på radioen. Kun CD, tape og radio. Er det sånn at ein må bruke TV funksjonen for å få lyd frå inngangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Inngangen der er til TV-funksjon ja, burde kanskje nevnt det. Det er også kun monolyd fra denne. Ettersom du har en 2004-modell skal det ligge en kabel bak navigasjonsskjermen som er til aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Må eg dra ut heile navigasjonssystemet? Bruke "neglefiler" eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Hele dingsen foran må ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Takkar og bukkar Då får eg ut og sjå på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Ser ingen AUX inngang bak panelet. Einaste lause ledningen er den du ser på bilda under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå