Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Hvilken av disse adapterne vil passe på min bil? e39 98 mod med denne radioen:

S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS

S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Provisions for BMW 6 CD changer

Code

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

E39 før 02, forstår jeg rett når jeg tror cd-veksleren må fungere for å kunne koble seg på "lyd ledningene" derfra? Min virker nemlig ikke...

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Skrevet

Den må fungere slik at du kan velge den. Om det kommer lyd utifra den er ikke så farlig. Er unasett fort gjort å teste.

Skrevet
noen som kjenner til denne?

[ Bilde ]

Eg har den kontakten i bakkant av midtkonsollen. Har ein X5 2004 mod med TV. Eg får ikkje lyd på anlegget når eg pluggar i telefonen via kabel til inngangen. Nokon som veit korleis eg får det til?

Skrevet

Om du har et digitialkamera med video ut, har ofte disse en "øreklokkeplugg" med fire kontaktpunkter. Prøv en slik og se om det funker. Kan hende at pluggen du stapper inn treffer feil kontaktflater.

Skrevet

Skal prøve det, men det er ingen AUX funksjon på menyen på radioen. Kun CD, tape og radio. Er det sånn at ein må bruke TV funksjonen for å få lyd frå inngangen?

Skrevet

Inngangen der er til TV-funksjon ja, burde kanskje nevnt det. Det er også kun monolyd fra denne.

Ettersom du har en 2004-modell skal det ligge en kabel bak navigasjonsskjermen som er til aux.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...