awt Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Den er til aux. Alt dette står faktisk i første posten her, men du trenger altså en ledning videre fra denne. Denne kan du kjøpe ny eller lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikorena Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 OK. Flotte greier. Sjekkar GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hr.johanzen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Noen Som vet hvor man for tak i Dice MediaBrige? Har søkt litt på google, men klarer ikke finne noen sider som sender til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Leste gjennom første post, men er fortsatt litt usikker. Er det mulig å koble til f.eks Andorid-telefonar til idrive-systemet i e91'en min (som har aux inn, bluetooth handsfree og cd-veksler bak) og styre musikken frå rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Denne tråden omhandler ikke e91, da det er et helt annet system. Muligens du kan styre telefonen fra rattet om bilen er veldig ny og har mulighet for bluetooth-streaming, ellers går det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvuppstad Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 noen som har peiling på om det går og koble seg over på cd skifteren på en e60 2005 modell, på samme måte som er beskrift på side 1 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_bmwww_ Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Har en e46 coupe 2003, med business spiller og bmw sitt org. harman kardon anlegg Kan jeg bruke denne: http://stores.homestead.com/2point5/-st ... Detail.bok , for å spille av sanger fra iphonen på anlegget i bilen? Eller må man ha en dice adapter eller lignende i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Heisann Jeg har en bil fra 08/2002 med Navigation Professional (16:9, TV, Telefon, CD-veksler) Jeg har allerede byttet ut til MK4 (DVD) og en 16:9 produsert etter 09/2002 Så har jeg bestilt denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... d=1267&id= Får jeg da til å koble AUX fremme i bilen? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Nei, det som avgjør om du kan koble til aux er radiomodulen som ligger bak i bilen, og om denne byttes ligger det fortsatt ikke ledninger klart, da bilen er fra før 09/02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Det var dumt Kan det gjøres på en annen måte da, ved å kutte ut CD-veksleren, og koble seg innpå den (bak skjermen?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 CD-veksleren er koblet direkte til modulen bak, og ingen ledninger fra den går frem til skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ben94 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hei! Noen som har noe erfaring med dette?(http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1366) Har også sett på gta car kit(http://www.gtacarkits.com/bmw_5_series_ ... ar_kit.php), men dette blir en mye dyrere løsning. Noen som har prøvd/vet noe om disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Noen Som vet hvor man for tak i Dice MediaBrige?Har søkt litt på google, men klarer ikke finne noen sider som sender til Norge. Lurer også på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Du kan jo bruke JetCarrier for å få den levert til Norge. Ser forresten at Grom Audio har kommet med en unit som støtter Android. Håper Dice kommer med en firmware som også tillater dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 kjøp en fm transmitter og sett den i sigarettenneren. enkelt, billig og lyden er kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå