[P][M][H] Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hmm høres ut som en bra løsning... Får vell spørre mekanikeren min om hva han synes. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hvis du skal tøffe deg skikkelig så kan du sette inn en trykkutgjevningsnippel fra elektrisk grossist: El.nr 1255000 Trykkutjevningsnippel M12 Den har gore-tex lignende filter i seg, slik at fuktig luft vil slippe ut,men ikke inn, dette vil føre til at evt fuktighet vil bli transportert ut av lykta ved temperatursvingninger. Jeg har brukt denne nippelen i årevis i elektriske tavler i båter etc som jeg har levert til nordsjøen, og det funker bra der. Koster ca 100lappen pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardL Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Har hørt at det skal funke med hårføner, men har ikkje prøvd sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Genialt, jeg får prøve å bestille det fra ebay med engang, skal på EU straks og har lite lyst å betale mange tusen kroner for ny lykt. Hvordan kom du på denne idè'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 ja, men de i sko esker er forliten har prøvd de. Kjøp 5gram eller mer. Det duger så hånd i hanske. 5gram pr pose du mener her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Hørtest bra ut med sånn plugg! Eg får ta ut takluko mi og montere stor (trykkutgjevnings)nippel på taket til kalde og våte dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 5gram pr pose du mener her? Den gangen brukte jeg 5g, nå har jeg 10g (som ikke fantes den gangen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtinho Skrevet September 27, 2018 Share Skrevet September 27, 2018 Hei gammel tråd, men prøver meg. Hvor bestiller dere silicon gel? Som helst ikke tar så altfor lang tid å få? Var litt usikker på kvalitet, eventuelt noe jeg må holde meg unna? Fersk e61 eier 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 27, 2018 Share Skrevet September 27, 2018 Clasohlson og Biltema har vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtinho Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 (endret) Hmm klarer ikke finne det på nettsidene deres. Noen som har kjøpt det derfra? Finner 5g og 10g poser på eBay, men er så lang leveringstid. 2 norske sider som har, men minimum bestilling der er 500 stykk 😂 Endret September 29, 2018 av Kurtinho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Søk etter SILICA gel på google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå