Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Den kledde de og Jeg hadde kanskje prøvd meg på gule glass i frontlykter og sprederne Hva er neste på lista? Liker ikke sorte / gule lamper, derfor valgte jeg som jeg gjorde. Mye som kommer etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimB Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Smaken er som baken Sant! Og det er jo faktisk en god ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimB Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jepp, hadde vært kjedelig om alle hadde samme smak! Hadde jo bare vært like biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jepp, hadde vært kjedelig om alle hadde samme smak! Hadde jo bare vært like biler da Helt klart! Spent på EU-kontroll nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ordnet litt delebestillinger og småtteri idag, ellers lite nytt, foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimB Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Ordnet litt delebestillinger og småtteri idag, ellers lite nytt, foreløpig. Hva er det du har/skal bestille? Hvordan gikk det på EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 EU gikk greit, men hadde noen små mangler, bare, på skiltlys og varseltrekant, pluss ujevn motorgange og CO2. Feilsøk og retting pågår. Delene var reservehjul, jekk og litt verktøy, bare, ikke så spennende, men.. Bilder kommer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 har du sjekka luftfilteret? det kan rote med tomgang og co om det er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 har du sjekka luftfilteret? det kan rote med tomgang og co om det er dårlig. Takk, ja, vet, har tenkt det.. Tatt oljeskift og litt service på bilen idag, og bytter bensinfilter imorgen. Skal ha K&N 57i induksjonskit montert på imorgen, hvis jeg får kjørt bilen. Har så flaks at rattlåsen gikk i vranglås og innmaten i låsesylinderen er så slitt at den ikke vil noen ting. Behøver derfor ny tenningslås. Noen som har, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Mener jeg har et helt låsesett liggende (tenning, dører, bagasje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Mener jeg har et helt låsesett liggende (tenning, dører, bagasje) Spennende, høres bra ut. Med rattstamme og alt? Pris.. Trenger asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Nei, er nok bare indre låsen jeg har. Du kan ringe meg på 99276074 Jeg skal gå ut og se om jeg enda har det liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Nei, er nok bare indre låsen jeg har.Du kan ringe meg på 99276074 Jeg skal gå ut og se om jeg enda har det liggende. Ok, ringer deg nuh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Trenger ikke bytte rattstammen, skal gå å få ut skruene på låsen. Btw, her er ett M3 stoffinteriør for salg: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30978171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå