M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Heisann! Takker alle tilstedeværende for et flott og sosialt treff! Bortover Griniveien så det mørkt ut med tanke på været Rett før parkeringsplassen klarnet været opp Skyfritt og t-skjorte vær Etter min mening stilte moderator Nautiluz opp med treffets råeste bil Noekult kom med sin flotte 518i 2002tii! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Takk det samme. Var bra treff ja med mye fete biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Mye bra både biler og folk i dag! Knalltreff rett og slett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Mye bra både biler og folk i dag! Knalltreff rett og slett;) Double that! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Så ut som et herlig treff dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Takk for et hyggelig treff av bmwccn øst avdelingen og de som tok turen i det strålende været med knall sol der oppe på Frognerseteren. Legger ut noen få av de bildene jeg tok og håper de er til glede for noen (bildene er uredigert): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 se der ja...gikk glipp av en god del fete biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 fin e9:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Takk til fotografene som legger ut bilder Fikk aldri tid til å ta turen innover i dag. Så ut som et vellykket treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Dette var en kjempefin avslutning på årets treff. Mange flotte biler og ikke minst mange hyggelige likesinnede mennesker.. Jaggu fikk du ikke knipset noen bilder av min helt standard E60 som jeg fikk levert i går kveld også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 se der ja...gikk glipp av en god del fete biler Lurte på hvor du var Takk til fotografene som legger ut bilder Fikk aldri tid til å ta turen innover i dag. Så ut som et vellykket treff! Hehe, må jo dokumenteres! Var meget vellykket, masse hyggelige likesinnede mennesker og bra biler! Dette var en kjempefin avslutning på årets treff. Mange flotte biler og ikke minst mange hyggelige likesinnede mennesker.. Jaggu fikk du ikke knipset noen bilder av min helt standard E60 som jeg fikk levert i går kveld også.. Var det ja I like så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg var der jeg...Kom bare litt senere..eller... Normal pakistansk tid Bildelinken til noekult: viewtopic.php?f=6&t=204125 Her er bildene fra mitt lille kamera: Lite vasketreff før treffet; På vei oppover: haha...ser meg selv der: ett høl.. : Blei ganske tåkete til slutt.. Redbullbilen tok en burnout.. : jaja enda ett av min: ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Gikk seff glipp av treffet da og jeg som var så gira på å reise dit men ble langweekendtur istedet når jeg først hadde noen dager fri fra jobb.. Noen som vet hvem som eier den røde e46 M3'n? ....svoger har en sånn, lurer på om det er hans bil bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg glemte av dette treffet jeg.. Det var som satan, for det ser jo ut til at det kom mange flotte biler dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Den røde e46 m3'n med krom skiltholder? Aner ikke hvem som har den, men han burde kjøpe seg ny skiltholder iallefall:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå