ahoff Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Vurderer å bytte ut standard skinnsetene på min E60. Lurer da på om det er mulig å skifte fra standard til comfort setene uten noe omtrekking av ledningsnett? Kontakten skal være den samme, men mistenker at hvis man ønsker at justeringsmulighetene skal fungere så man kanskje få dette aktivert med forhandler? Kom gjerne med tidligere erfaringer. Kom også med en mening om denne interiørfargen. Jeg greier ikke sette en mening om jeg liker det eller ikke. Er disse setene jeg vurderer å kjøpe, og tror det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 tja farger er alltid en smaks sak.Er du fornøyd gi fan i hva andre måtte mene.Jeg har disse comfort setene.Jeg syns det er for mye korsrygg støtte på min.Selv på laveste.aner ikke hvordan disse er.Men på mine så er de på Idrive menyen.Kan justere side støtte etc sport comfort etc.Er det slik støtte på disse må sikkert Idrive oppdateres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Dersom du har elektriske (ikke!! del-elektriske) seter så skal det i utgangspunktet gå fint å plugge over, men dette må ordnes med data etterpå. Jeg holdt på å kjøpe disse, men ettersom jeg kjøpte en E60 med kjøling i setene kunne jeg desverre ikke bytte til dette settet. Bildesign monterer forøvrig for deg mot tillegg i pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahoff Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Takker for nyttige svar. Jeg har seter av denne typen som denne bilen har. Regner det er disse du mener er del- elektrisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Ingenting er umulig, men det er mye arbeid, og koster nok deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Takker for nyttige svar. Jeg har seter av denne typen som denne bilen har. Regner det er disse du mener er del- elektrisk? Dette er del-elektriske seter og detver nok en del mer jobb. Ville uansett forhøre meg med bildesign om det var en jobb de ønsker å ta på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå