Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

takker;) er meget fornøyd med det selv.. prøvde det bare for gøy, så synes jeg det ble kult. litt sånn wow effekt over det.. mange som stirrer i hvertfall :-P

Skrevet

Leker litt med tanken for nye felger. Da for 2013 sesongen og videre..

Da tenker jeg å gå ned til 19" og helst noen litt spesielle som ikke alle har..:-)

Noen av de jeg tenker på er :

Rotiform BLQ/NUE (3delte)

Work meister

BMW style 95

BBS RG-R ( tror det var det de het)

Men er selvsagt åpen for andre også. Så hva tror folket hadde sett bra ut på min.

Skrevet

Ja de er bare 17 & 18"

Har tenkt på de selv, men bilen kommer til å bli så sykt lav hvis det skal se bra ut..:-/ men tenker litt på det dog.:-)

Skrevet

fant noen felger til som jeg kanskje vil ha på lista, som skal grubbles på over vinteren:)

Felgene på den røde e46 aka röwhe felger:

me6eqxccrhqy3wehozgz.jpg

Skrevet

Fantastisk pen bil :applause:

Syns det passet godt med gule lykter. Felgene er råe, men skjønner godt du vil gå ned til 19" ;)

Skrevet

Satt å kikket litt på VMR felger i dag, å da syntes jeg at dissa var gromme.

Lurer på om det kunne blitt bra:P

VMR V713 :

j8elgjwl83paa3tk8lfh.jpeg

Skrevet

Nå skjer det lite her i denne tråden. Holder på å mekke på vinterbilen slik at den blir eu-ok.:-)

Eneste som skjer med BMW'en nå før den går i vinterdvale, er å justere den 1-2 cm ned bak og 10mm spacere. Venter på lengere hjulbolter fra gsbildeler. Så håper jeg får de før sørlandstreffet neste søndag:-)

Skrevet

Har ikke lyst.. :P er ganske strøken i lakken. + at jeg vil ha en bil jeg ikke trenger å være nøye med om vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...