Henrik... Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Fet bil De gule lyktene er jo helt rått mot svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 takker;) er meget fornøyd med det selv.. prøvde det bare for gøy, så synes jeg det ble kult. litt sånn wow effekt over det.. mange som stirrer i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Leker litt med tanken for nye felger. Da for 2013 sesongen og videre.. Da tenker jeg å gå ned til 19" og helst noen litt spesielle som ikke alle har.. Noen av de jeg tenker på er : Rotiform BLQ/NUE (3delte) Work meister BMW style 95 BBS RG-R ( tror det var det de het) Men er selvsagt åpen for andre også. Så hva tror folket hadde sett bra ut på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 CCW Classic! men de er bare 17" og 18" trur jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Ja de er bare 17 & 18" Har tenkt på de selv, men bilen kommer til å bli så sykt lav hvis det skal se bra ut..:-/ men tenker litt på det dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 fant noen felger til som jeg kanskje vil ha på lista, som skal grubbles på over vinteren:) Felgene på den røde e46 aka röwhe felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjælmen Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Grise fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Fantastisk pen bil Syns det passet godt med gule lykter. Felgene er råe, men skjønner godt du vil gå ned til 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Satt å kikket litt på VMR felger i dag, å da syntes jeg at dissa var gromme. Lurer på om det kunne blitt bra:P VMR V713 : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Nå skjer det lite her i denne tråden. Holder på å mekke på vinterbilen slik at den blir eu-ok. Eneste som skjer med BMW'en nå før den går i vinterdvale, er å justere den 1-2 cm ned bak og 10mm spacere. Venter på lengere hjulbolter fra gsbildeler. Så håper jeg får de før sørlandstreffet neste søndag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hvorfor skal du ikke bruke denne om vinteren, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Har ikke lyst.. er ganske strøken i lakken. + at jeg vil ha en bil jeg ikke trenger å være nøye med om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Fyfaen jeg elsker den bilen din! Rett og slett nydlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 takk takk;) Er meget fornøyd selv med den. Men alltid noe som kan gjøres:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 De VMR hjula hadde ikke blitt feil Den rødfargen er lekker også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå