Frode D Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Blir det røde felger på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Neeeh.. tror ikke det, nå får jeg se åssen det går med taxiløyve osv til våren/sommeren.. Hvis det ikke blir noe av så har jeg planer for noen andre hjul. Noen jeg har sikla på lenge De koster litt dog, ca 30k for felger uten dekk og frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Lufta bmwen på utsiden av lagringsplassen i dag lot motoren bli god og varm før jeg kjørte den inn igjen greit å ikke la den stå på samme dekkflate hele vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Nydelig E92! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Nydelig E92! Helt enig Slik en e92 skal se ut, vertfall i mine øyner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Da fikk jeg endelig fingeren ut, og har nå bestilt eksos til bilen Ble simons fra effektanlegg.no Virker som et veldig bra/seriøst sted. Fikk Mail 2t etter jeg hadde bestilt om at det var sendt Bilen kommer for salg, men måtte ha eksos i tilfelle det tar tid før den går Bilde fra effektanlegg.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Snasent! blir sikkert herlig lyd. Så hva har du planer om etter du har solgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Har ikke noe planer med det første.. Får se hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksfred Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hvilket varenr. har dette anlegget? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Henta ut Bmw`en og cruisa rundt litt i dag. Utrolig deilig følelse Men har desverre ikke tilgang på bukk, så får ikke mekka ekosen orker ikke ligge under og kappe og stresse.. Har kanskje tilgang til en bukk etter påske, men får se. hvis ikke setter jeg den til et verksted å få de til å montere eksosen Tok et par bilder, men den ble skitten før jeg rakk og ta de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Strøken bil! Nydelig...Litt småmissundelig på biln men aller mest "våren". Måkka 40cm sny idag æ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Denne ser meget ryddig og flott ut Blir vel ikke feil å begynne å bruke den litt igjen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Godt og se at noen har tatt ut bilen og fått testa sommerfelgene! Gleder meg til våren kommer for fullt til Trøndelag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Flott bil Mats! Gule lykter står bra i stil til svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Utrolig deilig å kjøre igjen ja gule lyktene liker jeg faktisk mer og mer hver gang Men jeg setter fra meg bilen i garasjen om kvelden, da det er ganske kaldt om natta. Venter litt med å ta den med meg hjem om natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå