Underground1983 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Er du ikke redd for at felgen skal ta oppi hjulbuen? Hadde hatt hjertet i halsen om jeg hadde hatt bilen så lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Den er ikke så lav bak.. Der er det i den bakken jeg har hjemme, bilen står skrått så da blir det ene hjulet trykket godt opp i hjulbuen .. Går klar av hjulbuen med 1mm å foran skjer det ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 bumpstopper, stivere stabstag og diffbrems så slipper du at hjulet forsvinner oppunder. Da vipper den over istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Litt mye å kaste ut penger på når jeg skal selge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 neeeeeidaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Hahah.. Bumpstop og stabstag koster jo ikke allverdens... Meeen diffbrems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 bumpstop og stabstag for å få den stiv nok til at den vipper, og diffbrems for å komme seg videre Men ja, det koster nok gitt, kan hende du klarer deg med de to første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Tror ikke jeg gidder det... Legger den som sagt ut for salg snart.. Tenker det kommer finn annonse neste uke.. Å den går jo forsåvidt greit ann å kjøre nå.. Hadde bare vært finere med spacere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Skjønner det, er kjedelig å legge mer penger i en bil man skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ja, alltid gøy med nye deler til bil.. Men ikke vits å hive ut mer penger når den skal selges.. (Hvis jeg greier) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hva skal du ha deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Her er noe av grunnen til at jeg ikke kan ha spacer bak nå Bakken mer til der jeg bor er sånn at jeg må ha en litt kraftig sving ned og da går bak hjulet langt opp bak.. På bildene her er det Max 1mm klaring. [ Bilde ] [ Bilde ] All klaring er god klaring Ble veldig fint med ny bakpotte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Hva skal du ha deg nå da? Nei si det.. Blir nok å nedgradere til e36/e46 kanskje.. Må få vekk litt gjeld så det kan bli huskjøp osv men får jo se åssen markedet er. Stygt redd for at den er tungsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Her er noe av grunnen til at jeg ikke kan ha spacer bak nå Bakken mer til der jeg bor er sånn at jeg må ha en litt kraftig sving ned og da går bak hjulet langt opp bak.. På bildene her er det Max 1mm klaring. [ Bilde ] [ Bilde ] All klaring er god klaring Ble veldig fint med ny bakpotte! Sant sant Ja ble fornøyd med Looken nå.. Manglet i grunn bare potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Liker dette! Meget snasent Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå