Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Den er ikke så lav bak.. Der er det i den bakken jeg har hjemme, bilen står skrått så da blir det ene hjulet trykket godt opp i hjulbuen :| .. Går klar av hjulbuen med 1mm :P å foran skjer det ikke noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg gidder det... Legger den som sagt ut for salg snart.. Tenker det kommer finn annonse neste uke.. Å den går jo forsåvidt greit ann å kjøre nå.. Hadde bare vært finere med spacere på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe av grunnen til at jeg ikke kan ha spacer bak nå :?:| Bakken mer til der jeg bor er sånn at jeg må ha en litt kraftig sving ned og da går bak hjulet langt opp bak.. På bildene her er det Max 1mm klaring. :shock:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

All klaring er god klaring :P

Ble veldig fint med ny bakpotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du ha deg nå da?

Nei si det.. Blir nok å nedgradere til e36/e46 kanskje.. Må få vekk litt gjeld så det kan bli huskjøp osv :?:P men får jo se åssen markedet er. Stygt redd for at den er tungsolgt :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe av grunnen til at jeg ikke kan ha spacer bak nå :?:| Bakken mer til der jeg bor er sånn at jeg må ha en litt kraftig sving ned og da går bak hjulet langt opp bak.. På bildene her er det Max 1mm klaring. :shock:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

All klaring er god klaring :P

Ble veldig fint med ny bakpotte!

Sant sant :P

Ja ble fornøyd med Looken nå.. Manglet i grunn bare potta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...