Sondre92 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Spoiler ferdig Ble bare noen kjappe mobil bilder i dag.. Får ta en liten shoot igjen snart [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] ble veldig tøft det blir bra med sota lyktefilm og tatt bildene på Toyota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Spoiler ferdig Ble bare noen kjappe mobil bilder i dag.. Får ta en liten shoot igjen snart [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] ble veldig tøft det blir bra med sota lyktefilm og tatt bildene på Toyota? Blei tatt på Toyota ja.. Pleier og dra med meg vaskebøtta ned der og vaske er så greit det vaskeannlegget der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Blir nok handlet inn og montert sort sote film i løpet av uka også. Blir nok også bestilt camber justering stag til bak også. så da kommer det på 15-20mm spacere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Spoiler ferdig Ble bare noen kjappe mobil bilder i dag.. Får ta en liten shoot igjen snart [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] ble veldig tøft det blir bra med sota lyktefilm og tatt bildene på Toyota? Blei tatt på Toyota ja.. Pleier og dra med meg vaskebøtta ned der og vaske er så greit det vaskeannlegget der syns det var noe kjent ja;P har tenkt på å teste den vaskehallen mange ganger men aldri fått gjort det:P Lamin-x sotefilm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Blir nok lamin-X etter hvert. Først å fremst handler jeg Biltema sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Er du snill og tar et bilde rett bakfra også? Prøver å finne ut hvilken jeg skal bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Blir nok lamin-X etter hvert. Først å fremst handler jeg Biltema sin okei hadde biltema sin gule, men tok det av. Skal heller ha sota:) syns biltema sin funka veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Er du snill og tar et bilde rett bakfra også? Prøver å finne ut hvilken jeg skal bestille her har du et bilde.. har nettopp vært ute å tatt litt bilder.. så det kommer kanskje fler bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 ja bildene er tatt i en bakke for de som lurte på det.. bilen er også full av støv osv, etter at det regnet i natt Man ser vel spoileren litt bedre på disse bildene. Synes bilen begynner å bli veldig riktig nå, må bare få på noen spacere bak osv.. Tror også den nye looken blir soting av vinduene.. MEN det kommer på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Ser jeg virkelig trenger spacere bak nå.. Ser frem til å kunne justere camber og få hjula mer ut bak regner med jeg trenger litt bumpstops også da, så om noen har noen anbefalinger om hvor og hva jeg burde kjøpe av det så setter jeg pris på svar Ser jeg også må få justert litt på potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 ble bra det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Ble veldig tøft med den spoileren! sikker på at du vil ha den enda lavere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Rart hva så detaljer kan gjøre ble kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Ble veldig tøft med den spoileren! sikker på at du vil ha den enda lavere?? Får ikke bilen lavere. Men skal space ut bakhjula og camberjustering bak Hvis jeg skal gå lavere må jeg ha 18-19" hjul. Bak står den på det laveste, foran har jeg 1cm med gjenger igjen. Men skrur jeg den til bunns kan jeg bare kjøre rett frem. Nytter ikke å svinge da.. Sånn den er nå, så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Rart hva så detaljer kan gjøre ble kult! +1 heilt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå