matsi Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Der er gøy å høre at folk liker bilen da gøy at noen får inspirasjon også da Diffusoren som du tenker på skal bli lakket, men det blir nok ikke før frontfanger blir lakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 tøft med studs innpress du får med spacere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Blir vel et19 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Fikk en liten pakke i dag Camber justeringstag til bak :D Satser på å få montert det i løpet av denne eller neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Et bilde fra fredagen da jeg tok litt bilder med en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Du har ikke vurdert facelift baklykter da? Tror det hadde tatt seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Facelift blir nok ikke vurdert med det første. Har mye andre planer som kommer før dette Fikk siste pakke jeg har ventet på nå i dag studs og spacere Så nå blir det skruing til uka, satser på å få oppsettet ferdige og klar til stance at the border treffet Må jo få tatt en 4hjulskontroll etter camber staga bak er montert så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Nydelig bil ! Må prøve å få ordnet litt spacere, dekk og slikt før treffet selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Nydelig bil !Må prøve å få ordnet litt spacere, dekk og slikt før treffet selv Åssen spacere trenger du ? Har noen jeg ikke bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Hvordan funker studs egentlig ? Er det bare noen gjentetapper man skrur inn i navet, og setter hjulet på med vanlige hjulmuttere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Ja noe sånn det er skruer med umbrako i enden som en skrur inn. Så er det bare muttere som går av og på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Nydelig bil !Må prøve å få ordnet litt spacere, dekk og slikt før treffet selv Åssen spacere trenger du ? Har noen jeg ikke bruker Er bittelitt usikker, jeg må få på andre dekk med litt strekk og litt lavere før jeg vet. Kan sende deg en pm hvis jeg finner utav det før treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Fikk tittet litt i tråden din, nydelig bil uten tvil Planer fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Fikk tittet litt i tråden din, nydelig bil uten tvil Planer fremover? Planene er nå først å fremst camber bak og studs Så blir det nok kanskje stabstag, leppe på front fanger, lakk av frontfanger og diffusor, smoked sideblink og diverse interiør detaljer. Skal også kanskje pusse opp felgene i vinter. De blir nok polert kanten på og ny farge på senter samt gull skruer rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Når får du på camberstagene da? Hvor mye camber skal du ha? Får vel ca 3 grader med den originale skiven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå