Chrissstian Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Rødt er freeesht! Skryte skryte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Hvor kjøpte du mutterne fra? Random ebay? Skulle hatt nye til ferrariene, tror jeg:p Pen bil og pen høyde under e30meet! Du har ikke vurdert 19" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Bestilte de herfra : http://www.europeanautosource.com/categories/wheel-lugs Ville ikke ha ebay shit disse så det ut som at det var litt mer kvalitet over;) Jo har litt lyst til å gå ned til 19", men det må jo bli etter hva lommeboka ønsker Har sett litt på de nye varrstoen es6 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Lite som skjer her. Eneste jeg har gjort siden sist er at jeg har handlet nye dekk til 18" felgene. Så i morgen skal den justeres litt opp og montere 18". Skal også prøve å fjerne mellom potta på eksosen også. Så blir det en god vask og voksing til helgen før avreise mandag morgen Når jeg kommer tilbake blir det å godkjenne senkesettet, i og med at den står på riktige hjul mtp hva som står i vognkortet. Gleder meg igrunn litt til å se bilen senket på 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Et kjapt mobil bilde av bilen Sånn ser den ut nå, så nå mangler det bare en god vask og voksing så er den klar for tur Utrolig behagelig å kjøre 18" igrunn Spørs om jeg gidder å hive på 20" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 jævla fin med 18" 8/8,5 breie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Da var bilen klar for avreise i morgen fikk bare tatt et par mobil bilder dog. Har også lagt på gul film på tåkelysa. Hate it or love it ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 jævla fin med 18" 8/8,5 breie? 8 og 8,5 ja original dimensjoner på de. Har 10mm spacer bak og 8mm foran. Da så det mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Vi reiser torsdag, hvor lenge blir dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 jævla fin med 18" 8/8,5 breie? 8 og 8,5 ja original dimensjoner på de. Har 10mm spacer bak og 8mm foran. Da så det mye bedre ut okei kult med gule tåkelys hiv på 20" igjen å selg 18" til meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Vi reiser torsdag, hvor lenge blir dere? Det er da vi reiser hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Da får vi ses på veien. Har du lagt kjøre rute? Har ikke bestemt meg for om heg kjører igjennom bremen eller hannover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Synes 18" kler bilen din veldig godt. SÅ lenge du får de ut til kantene så. Behold dem og selg 20"ene. Synes faktisk E91en min er penere med 17" vinterfelgene enn 19" GS Goldtrackene. Hadde jeg bare hatt 9" bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Vi kjører muligens Hannover. Er ikke helt sikker enda Ja Stig liker den faktisk bedre med 18" Så det blir nok salg av 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Liten oppdatering. Bilen funker veldig bra på banen her nede Ble bare 2runder. Men merker jeg trenger en liten bremseoppgradering og bytte til litt tykkere stabstag Snakket litt med en hyggelig normann her også, som nettopp har flyttet hit fra Nederland. Han kjørte skikkelig grom bil e92 m3 G-power med heftig understell,bur, bøtte stoler og HRE barnehjul. Syk syk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå