StigJ Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jeg tenker litt på den litt eldre garde. Se for deg en familiefar som endelig får lov av konemor å kjøpe seg en kjekk bil. Da er jo dette en aktuell type bil. Men så ser den ubrukelig lav ut så da blir den silt ut og den potensielle kjøperen finne en annen. Jeg bare ser på de første bildene i tråden. Der vil den nok appellere til de litt eldre som enda har "ungdommen" i seg. Så kan man heller skrive i annonsen at det er justerbart senkesett på den og at den kan bli enda lavere for de som ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Ja dere sier noe der gutter men den blir nok ikke solgt med det første i år uansett da annonsen på finn har gått ut. Så tenker jeg tar rådet deres og fjerner alt av klister og folie, justerer den opp og kanskje godkjenner senken neste uke før jeg parkerer for vinteren. Så er den liksom klar for salg når våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Hørtes ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 pent! hvorfor selge? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Vil bli kvitt litt gjeld osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 ah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Fint vær her i sør, så da måtte bilen luftes litt DIGG ! Sondre92, VegarVS og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Nyt det ! Melder jo at det kan bli snø til helgen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Tro meg, har kost meg i hele dag jeg nå har jeg akkurat parkert den igjen Men kanskje jeg tar en tur i morra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Misunner deg Kunne godt vært ute å kjørt hele dagen istedenfor å sitte inne på kontor og trykke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Da har våren kommet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Statens Vegvesen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Kjipt , satan så strengt alt på bil i norge er . Men men da får du det bare godkjent i samme slengen da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Da har bilen vært på satans vegvesen. IKKE GODKJENT! 0,5cm for lav foran.. Noe som han ikke kunne si etter å sett på tüv papirene og målt 2ganger. Neida, han måtte løpe rundt forbi hele tiden og ut å måle et par ganger til og komme tilbake 35min etterpå for å si at den var for lav.. Så nå nå jeg heve den foran og ta en ny 4hjulskontroll. Men skal prøve meg på å ta etterkontrollen (måle høyden) på et verksted. Da det står på kotrollskjema jeg fikk at etterkontrollen kan taes på godkjent verksted/ teststasjon/ svv.. Så da bør vel det gå greit. Å så ser det vel ut som at han som skulle komme å se på bilen i morra, ikke er interessert alikavel.. For prisen var litt for høy mtp at han ville ha den strøken osv. For at den skal være 100% strøken må frontfanger lakkes og panseret flekke lakkes pga litt steinsprut . Bilen må også tectylbehandles (hvis den skal kjøres på vinter) Noe jeg ikke har gjort siden jeg ikke har kjørt den på vinteren.. Jaja. 250k er vel for høy pris det da.. Skal ærlig si det har vært lite respons på den. Lar det gå litt til så får jeg heller senke prisen litt. Satser jo på at jeg får den godkjent og klar til uka igjen da. Legger ved et bilde fra når bilen var på vegvesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå