matsi Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Digga den fargen;).. er skikkelig i tenkeboksen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Griserå e92 du har matsi Etter min smak har du det perfekte utgangspunktet når det gjelder e92, og du har gjort alt riktig hittil. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 hiver ut et bilde jeg tok av bilen på bmw treff i dag;) + et bilde av vinterbilen. ( denne skal senkes og får på hvite alu felger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Rå e92. Denne er rett og slett bare rett. Og jeg liker felgene du har også... Når det kommer til endestussene stoler jeg på at du kommer frem til rett beslutning uten så mye hjelp. Hehe, ser ut som du grier beslutningene dine fint på egenhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Da kan jeg røpe at jeg har bestemt meg for felger til neste sesong Hvilke holdes hemmelig men litt kan jeg si : 18x9" et30/25 forran og 10,5/11x18" et30/25 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 tøff bil! liker lamin-xen , har kjøpt selv men aldri makka meg til å klistre de på tipper det er ccw felger du har gått for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Da kan jeg røpe at jeg har bestemt meg for felger til neste sesong Hvilke holdes hemmelig men litt kan jeg si : 18x9" et25 forran og 11x18" et25 bak Jeg endret det som var feil over Helt riktig å gå for 18"! Hadde gjort det samme hadde de mine blitt levert i samme bredde og et i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Ja, tenker også at 18" kommer til å bli riktig.. har googlet mye i det siste, så har funnet ut at det ser sykt bra ut med riktige felger Sjesker litt på luftfjæring også, men det får heller komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Aaaarg... Skummelt å sitte på nettet og surfe, nå fant jeg noen hjul IGJEN. Som var gromme. Tror kanskje jeg må si at jeg ikke er 100% sikker på hva det blir nå lenger Skal sies at de finnes i andre farger også. men det var noe med den rød fargen jeg likte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 tøffe hjul! hvilket merke er det? syns logoen på senterkoppen så veldig kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Heheh.. Nå kan du lure Hahaha. Har nesten ikke lyst til å si det xP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ble litt mer sugen på de hjula nå ! Etter en pm på nordicstance var en som Photoshopa litt å sendte bilde Vil ha sånne hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fin fin farge på de felga. Men ellers syntes jeg ikke de var spes fine,eller passet til den ellers lekkere bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Syns heller ikkje de var særlig pene til bilen din.. Virker litt for oldschool for bilen, som forresten er Meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ser det jo ikke noe bra der da .. om jeg skal ha sånne felger så skal de være skikkelig konkave da.. Å da tror jeg det ser ti ganger bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå