GammelnoggeN Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har kjøpt fullstendig m-tech2 pakke til den, men har ikke fått montert det enda - det sitter nok på til sommeren. Har bytta baklyktene fra de som er på bildene nå. Skal ha csl-bakluke og skifte til andre speiler. Bilen har svart sports-skinninteriør, sort taktrekk og chrome lister inni. Sitter coilovers og 19" BBS LM's fra GS på den. C: Er åpen for forslag om hva som bør gjøres Bildene er tatt med mobil, så det er ikke så veldig bra kvalitet... Da har jeg hatt på sommerfelgene igjen Har koset meg skikkelig idag Kan snart begynne å tenke på å få på stylinga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Var fin den, men fjern chromen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Var fin den, men fjern chromen This oog den hadde blitt enda bedre med et par mm mer i senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Chromen skal fjernes, og så får jeg se om jeg skal senke den litt mere til sommeren. Er ikke serlig til veier her kan du skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Gratulerer med kjempeflott bil! Kommer til å bli kjempebra med planene dine Ville satsa på EKTE E46 M3-speil. Ikke M5-kopi som alle selger. Og effektanlegg (2-rørs tynnvegga) om det ikke står på fra før (vanskelig å se) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Takktakk Effektannlegg står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Syns egentlig den chrome lista går godt sammen med felgene jeg da men Skulle ha 4500,- pr. side for svarte blanke lister og 2500,- for matt svart lister på gs tror jeg det var Har kjøpt meg sort grill og montert men er usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Syns den er fin med cromelista på jeg. Og husk, du måå jo ikke gjøre alt folk på bimmers mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hehe, nei men skulle så absolutt ha prøvd ut svarte lister bare for å se hva som passer best hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 kjøp svart matt folie og kle chromlistene jeg gjore det på min. Koster deg noen hundrelapper og et par timer i montasje. Ville lagt to lag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hvor kan jeg få tak i svart folie da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 du går til et skilt/dekor studio og spør om du kan kjøpe litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå