JulianS Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Det var bare sarkastisk ment mot überturbodiesel har 4'r turbo sjøl jeg, ålreit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Det var bare sarkastisk ment mot überturbodiesel har 4'r turbo sjøl jeg, ålreit det Hehe... Jeg så faktisk ikke innlegget ditt før etter mitt var postet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Du kan jo bare stikke innom værste. Vet jo veien dit du Ikke umulig at jeg dukker opp et par ganger i løpet av vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 1.40 e46 m3 uten slicks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Det var vel med r-dekk? Eller federal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Far og sønn i E30 med S50B30, Toyo 888, originalbremser og hjertet i halsen: 1.43.99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Huysmann sin E90 325i: 1.53,7 på kald asfalt (6+ og sol) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 1.40 e46 m3 uten slicks. Det var en bra tid. Kan du legge til spec på bilen? Nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Du kan jo bare stikke innom værste. Vet jo veien dit du Ikke umulig at jeg dukker opp et par ganger i løpet av vinteren! Det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 1.40 e46 m3 uten slicks. Det var en bra tid. Kan du legge til spec på bilen? Nysgjerrig Husk at Kim kjører rundt der på sikkert 1.50 med en Buddy el-bil da.. Skal ikke stå på satsinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 1.40 e46 m3 uten slicks. Gjort noe eller bare funnet et nytt spor? Vi lå vel ganske likt på bmwccn, og det var et godt stykke unna 1.40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Så kim kjørte fra kjetil hvertfall, å på lap timeren hans sto det 1.42.xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Imponerende rundetider dere har. Satt på med noen runder med Kim i Z3'n og da var det vel snakk om rundt 1,46 om jeg ikke husker feil. Var nok til at jeg ble skikkelig bilsjuk hvertfall:D Synes det er litt merkelig når folk tror det er mer enn 450hk i bilen til trådstarter. Den effekten på såpass få kilo er jo egentlig helt vilt. Effekttallene har jo gått helt til himmels de siste årene, men jeg tror det er mange som dropper kjørbarhet for en imponerende toppeffekt. Mange som har bomma hard med turbovalg hvertfall:) Selv kjørte jeg vel ca 1:29 med min gamle e28 525i på nye banen Da snakker vi selvsagt timer og minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Du kjører på idealtid du trond ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Er jævla bra tider dere kjører Men syns det kun er snakk om disse runde tidene, nå for tiden. !! ' Ingen som kjører for å kose seg mere viker det som, kun laptimer, gps og tid tagning. Og all snakkis går på "hvor fort kjørte du" Godt jeg blir bil syk av sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå