pett03 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 [*]Hei. Tenkte da eg skulle lage ein liten trÄd om bilen. Er litt smÄplukk pÄ den som nÄkk blir fikset i vinter, da denn stÄr godt i garage nÄr det er snÞ salt og DRITT pÄ veien... KjÞpte den for ein veke siden. FÞler eg gjor ein god handel ! Han som solgte angrer vertfall veldi mykje pÄ salget ! Men det forstÄr eg godt. Er org M535ia men ombygd til manuell. ganske sÄ bra stand. meir info kommer Planer for bilen: Ta alt av rust Nye felger Fikse litt pantenter kanskje sote lykter ? Veldig usikker... FÄ i noen subber og litt diskant +++ Kommer ikkje pÄ meir i farten, men er bare og komme med forsjlag ! Gjort med bilen: Heil sot Justerbart senkesett fra e34 poliforinger ++ er det noe du lurer pÄ er det bare Ä spÞrr DÄrlige iphone bilder... men fÄr hÄlde
Torek Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Helt rÄ! Hva slags felger er du ute etter til denne da??
joachim sÞrlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 wwhÞÞÞÞtt!! denne var bare insaine rÄÄ!! gud! dennaa elska jeg virkelig, sÄ lav som den burde vÊre GRATTIS MED EN HELT SJUK Rà E28! denne skiller seg helt klart ut fra oss andre
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 STEIKE FOR EN Rà à à à E28! TÄmz'n reagerte pÄ dette 1
NBCustom Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 helt rÄ vogn! Men ikke sote lykter, ogsÄ mÄ du jo beholde rs-felgene
StigJ Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Gratulerer med en grisepen E28. Falt totalt for denne da jeg sÄ den pÄ VÄler i fjor. Men synes de klistermerkene Þdela mye av den pene looken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ