HC_93 Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg lurte på om noe vet åssen fargekode det er på en standard sølv e46? (så vidt jeg vet så er det sølv som er fargen på bilen, ikke titan sølv,eller metallic o.l) Trenger det grunnet lakk på spoiler jeg skal ha.. Ble tipset om at det skal stå under panseret eller ved dørerene, der fant jeg ingen ting. Dette her er en liste over lakk "koder" på farger, ble sakt at det muligens er 354, virker ganske lovende ut, men ville høre her først.. http://www.automotivetouchup.com/choose ... l=3-Series legger også ved ett bilde av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg vet ikke hva du mener med "standard" sølvlakk på E46, men umiddelbart er jeg rimelig sikker på at bilen på bildet har fargen 354 Titansilber Metallic. Sjekk evt. min tråd for bilder av min E46 som har den samme lakkfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kikket du på dempertårnene? Koden skal ikke stå på selve panseret. Syns det ser ut som Titanium Silber (354), har hatt den selv. En annen farge som er ganske lik er Arctic Silver (309), men den er mer grå i nyansen. På vognkortet ditt finner du understellsnummret til bilen. Få noen til å hente ut utstyrslisten din så får du garantert riktig hvis du er i tvil. Er en tråd på forumet her hvor noen gjør det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Arctic Silver (309) er det iallefall ikke, har du ikker servicehefte ? skal stå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC_93 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Arctic Silver (309) er det iallefall ikke, har du ikker servicehefte ? skal stå der Har service hefte jo, tenkte å ta dit der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Trodde det var kun Titansilber som kom på E46 av sølv. Men husk på at søv er en veldig vanskelig farge å få 100% match på. Finnes drøsevis av nyanser på 354. Mener å husk en lakkerer sa det var 13 stk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Trodde det var kun Titansilber som kom på E46 av sølv. Men husk på at søv er en veldig vanskelig farge å få 100% match på. Finnes drøsevis av nyanser på 354. Mener å husk en lakkerer sa det var 13 stk... Men det gjør det vel på de fleste bmw farger ? lakkereren har jo fargeprøver som han sammenligner med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå