kamro Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hei folkens! E30 325ix 88-89 modell Bilen er renovert for over 100.000,- m3 skinnseter osv. Bilen har gått 240.000KM og kan vel sies å være et samlerobjekt. Hva kan denne være vært?, og er noen interresserte i en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvor langt er et tau? Bilder sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 At folk ikke lærer? Du er nødt til å legge ut bilder sammen med alt som er gjort med bilen osv osv osv! Når er bilen renovert? av hvem? hva er gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvor langt er et tau? Bilder sier mer enn tusen ord. Vanligvis 100 meter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 folkens! Jeg har selv verken sett eller prøvd bilen, han har gitt meg en pris og så ville jeg bare ha anbefalinger her på forumet. Jeg får sett den mest sansynlig neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Skal gi deg et svar jeg basert på at jeg har fulgt "litt" med på bmw markedet de siste årene. Du skriver ikke hvilket kaross det er, 2D er mest lett solgt og som regel de som ligger høyest, pene touringer er det færre av på veiene så jeg mistenker de går høyere enn enn 4D En fin ix i god stand kan man få en del for, at bilen er påkostet masse betyr ikke automatisk den er verdt mer enn de pene orginale og urørte, det finnes nok eksempler på de som påkoster et kjøretøy mye uten at det av den grunn blir en dyrere bil ved evt salg Edit; m3 skinn så er det vel en 2D. Dersom bilen er plettfri og har alt det rette utstyret og looken'en så finnes det nok kjøpere der ute som er villige til å betale en del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Sorry, 2D coupe, 80-90 Laken kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvis den er i utstillingsstand, ja. Ellers kan du glemme å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ja, får preface e39 528 til den prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ja, får preface e39 528 til den prisen.. du kan få min 528 rimeligere enn det Og det føles veldig mye bedre å kjøre rundt i en slik til daglig enn en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå