LasseEllingsen Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hørers flott ut:) litt langt frem i tid til og svare i dag om jeg kan delta. Kjørte btw i 2etg der i går med firmabilen og de er jo full graving der og en kjempe dump i begynnelsen av bakken tror E60n vil slite opp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Du bare kjører bort til andre rundkjøringen mot høyblokkene, og inn mot vestkanten igjen 2 veier til 2. etg. heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ja du sier noe der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Men inviter så mange som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ingen problem å komme seg opp på baksiden av vestkanten med senket bil. Gjelder begge sidene. Var der senest i går. Da er det verre med de merkelige fartshumpene inni garasjen. Tar ikke borti, men veldig brå og kantete utforming på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Så hvem er med? Send linken til folk i Bergen med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 hmm dette må eg se om eg får til og komme på, bra det ble plan 2 for eg tar faktisk nedi med fronten såvidt når du skal til plan 3 når du kommer fra storevannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Stiller nok opp om jeg har fått nyebilen til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Kommer, tror jeg Får dessverre ikke senket først da, men det får vel heller gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Om jeg er hjemme er det ikke umulig at jeg svinger nedom. Er tross alt bare 500m unna meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 kjem om eg handler e21 på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ble det treff her? Dumt jeg ikke så dette før nå, for da hadde jeg vært med med E39'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg var der til 22:30. Ingen andre som kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå