Gå til innhold

Min E34 520iT daily [Bilder fra Early Fitment s.9]


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Siden jeg driver å bygger meg en bil nå, meldte behovet for bruksbil seg. Hadde noen kriterier til dette, blant annet at det måtte være en stor bil med god plass, ikke ALTFOR dyr, og ha hengerfeste. At det var BMW stod vel heller ikke som noe minus. Derfor endte jeg opp med denne :)

Slik så den ut, like etter jeg kjøpte den:
Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

Bilde003.jpg

Banekjøring på Våler:
302226_10150300553541186_595076185_86525

310761_10150300543921186_595076185_86524

302103_10150300553416186_595076185_86525

294324_10150300552766186_595076185_86524

Ny toppdekselpakning:
Bilde004.jpg

Bilde005.jpg

Bilde006.jpg

Bilde009.jpg

Samt at det ble en svipptur til Sverige for å hente nye wheels.
Bilde012.jpg

Bilde013.jpg

Bilde015.jpg

Bilde014.jpg

Update 07.10.2011
Fikk første omgang med deler fra Schmiedmann. Resten kommer når de har fått inn deler på lager:

Bilde016.jpg

Bilde017.jpg

Ny innsugsbelg. Den gamle hadde mildt sagt tatt kvelden:
Bilde018.jpg

Shortshift og ny girkule
Bilde019.jpg

Ny vs gammel:
Bilde020.jpg

Montert i bil:
Bilde021.jpg

Med kule :)
Bilde022.jpg

17.12.2011
Montering av carbon innfatning i speedo
Bilde024.jpg

Bilde025.jpg

Bilde027.jpg

Bilde028.jpg

Bytting av fjærer, siden det var hååpløst å kjøre rundt på de som var kappa
Bilde029.jpg

Byttet til low-tec støtdempere foran også. De gamle var mildt sagt vrak
Bilde030.jpg

Old one
Bilde031.jpg

Nye topplager
Bilde032.jpg

Klar for montering
Bilde033.jpg

Montert i bil
Bilde035.jpg

Gammalt! :P
Bilde036.jpg

Her er det jeg sleit mest med den dagen. Hylsa som går inn i bærearmen på støtdemperen bak. Gikk med mye WD40 og riktig teknikk
Bilde037.jpg

Lowtec vs old school
Bilde038.jpg

Bilen nede på bakken igjen
Bilde039.jpg

Og her er vintermodusen, med takstativ og yakima roof fairing
Bilde050.jpg

I rette omgivelser
Bilde051.jpg

Også ble det visst nye sommerhjul :)
Bilde052.jpg

Kommer vel med litt mere updates etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får dere holde dere fast karer :P

Senken er av typen Bosch-Overs som jeg liker å kalle de.

Leppa er gummi fra en Volvo lastebil som brukes mellom hovedramme og hjelperamme som er skjært til for å passe på fronten. Dette var det forrige eier som gjorde. Leppa er det faktisk flere som har spurt etter, så den tror jeg at jeg beholder. Ser ikke så ille ut ;)

Fjærer derimot, skal byttes, da den er rimelig altfor lav nå. Vært nedi med bunnpanna noen turer og det er før snøen er kommet og greier :P Har kjøpt Lowtec 60/40 fjærer samt Lowtec støtdempere foran, så da tror jeg det blir helt konge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se bilen blir tatt godt vare på.. :) Synd det der med dekket på tur hjem fra Våler.. ;p

Leppa skal vel H_Vatn her inne på bimmers ha noe ære for, men enkel løsning, og den gjorde bilen.. ;)

Flere har spurt om den der.. :)

Jeg lurer også på det samma Håkon, hvor har du gjort av m-countour felgene? :P Er interessert i å kjøpe di tilbake om du ikke skal bruke di på Torunn! :D Kler e28'en min godt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...