HalvorK Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Siden jeg driver å bygger meg en bil nå, meldte behovet for bruksbil seg. Hadde noen kriterier til dette, blant annet at det måtte være en stor bil med god plass, ikke ALTFOR dyr, og ha hengerfeste. At det var BMW stod vel heller ikke som noe minus. Derfor endte jeg opp med denne Slik så den ut, like etter jeg kjøpte den:Banekjøring på Våler:Ny toppdekselpakning:Samt at det ble en svipptur til Sverige for å hente nye wheels.Update 07.10.2011Fikk første omgang med deler fra Schmiedmann. Resten kommer når de har fått inn deler på lager:Ny innsugsbelg. Den gamle hadde mildt sagt tatt kvelden:Shortshift og ny girkuleNy vs gammel:Montert i bil:Med kule 17.12.2011Montering av carbon innfatning i speedoBytting av fjærer, siden det var hååpløst å kjøre rundt på de som var kappaByttet til low-tec støtdempere foran også. De gamle var mildt sagt vrakOld oneNye topplagerKlar for monteringMontert i bilGammalt! Her er det jeg sleit mest med den dagen. Hylsa som går inn i bærearmen på støtdemperen bak. Gikk med mye WD40 og riktig teknikkLowtec vs old schoolBilen nede på bakken igjenOg her er vintermodusen, med takstativ og yakima roof fairingI rette omgivelserOgså ble det visst nye sommerhjul Kommer vel med litt mere updates etterhvert
pinadud Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Så pen ut, men vet du hvilken leppe du har foran, og hvor mye den er senket?
B3KK15 Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Så ikke dumt ut det her! Vil også vite åssen leppe det er! Og hvordan du har / det er koblet lysende blinkers
HalvorK Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Da får dere holde dere fast karer Senken er av typen Bosch-Overs som jeg liker å kalle de. Leppa er gummi fra en Volvo lastebil som brukes mellom hovedramme og hjelperamme som er skjært til for å passe på fronten. Dette var det forrige eier som gjorde. Leppa er det faktisk flere som har spurt etter, så den tror jeg at jeg beholder. Ser ikke så ille ut Fjærer derimot, skal byttes, da den er rimelig altfor lav nå. Vært nedi med bunnpanna noen turer og det er før snøen er kommet og greier Har kjøpt Lowtec 60/40 fjærer samt Lowtec støtdempere foran, så da tror jeg det blir helt konge
Smurfen Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 måtte du under bilen når du satt på shortshift?
D.Toft Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 ja man må under bilen for å løsne splinten som skal igjennom på overføringen, litt knot, men alt gåt
joachim sørlie Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Så bra ut denne, bra du tar vare på den videre
B3KK15 Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Leppa er gummi fra en Volvo lastebil som brukes mellom hovedramme og hjelperamme som er skjært til for å passe på fronten. Haha seriøst? Selvgjort er velgjort absolut!
HalvorK Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Takk for kommentarer Jeg har kun kjørt e36 hittil når det kommer til BMW, men jeg har virkelig fått øya opp for e34 etter at jeg kjøpte denne =D
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Heiii! er vell Andros sin gamle bil innpå her dette vell? Hvor ble det av bakfelgene da? Fin bil dette
Iv3rs3n Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Godt å se bilen blir tatt godt vare på.. Synd det der med dekket på tur hjem fra Våler.. ;p Leppa skal vel H_Vatn her inne på bimmers ha noe ære for, men enkel løsning, og den gjorde bilen.. Flere har spurt om den der.. Jeg lurer også på det samma Håkon, hvor har du gjort av m-countour felgene? Er interessert i å kjøpe di tilbake om du ikke skal bruke di på Torunn! Kler e28'en min godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå