APedersen Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Gromt med de hjula! Den frontleppa var jo faktisk ganske kledelig, samt takboksen Det blir ikke tøffere om du flytter takboksen litt bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Gromt! Deilig med di hjula! Kult med skiboks å Takk Gromt med de hjula! Den frontleppa var jo faktisk ganske kledelig, samt takboksen Det blir ikke tøffere om du flytter takboksen litt bak? Joda, skal vel være muligheter for det. Men den ble egentlig satt på i siste liten før treffet, så derfor den sitter der den sitter nå : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Tøft som fy det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Strøøøøkent! Hvor breie er leppene på felgene? Og bruker du spacer? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Strøøøøkent! Hvor breie er leppene på felgene? Og bruker du spacer? ★sent from my wifi microwave★ 3" og 3,5" . 20mm spacer front/back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Nydelig! Hvilke takbøyler har du? Ser ikke ut som du har rails på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Nydelig! Hvilke takbøyler har du? Ser ikke ut som du har rails på bildene? Biltema bøyler Er nok ikke rails på denne nei =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Syns du skulle justert ned litt mere!, ellers helt perfekt! ))) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Syns du skulle justert ned litt mere! , ellers helt perfekt! ))) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Enig, men også litt uenig Liker egentlig å justere ned så selve mønsterbanen forsvinner opp i buen og thats it Men skal prøve meg frem litt i sommer og se hvordan den blir enda lavere Schnitzerne er forøvrig solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Rååååå bil! du har vel fått på BC coilovers settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Rååååå bil! du har vel fått på BC coilovers settet? Thx Jada, BCene er på veittu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 2 bilder til fra Marcus L. Foto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Tenkte du på de gule ? De har jeg isåfall fått litt blandede meninger om. Jeg syns det ble litt moro med en farge ikke alle andre har jeg da =) Får se om det blir coilovers på den neste år og ACS felger siden E36 høyst sannsynlig blir stående Synes det bar litt tøft med gule eiker jeg,bra at noen gjør ting så det skiller seg litt ut HalvorK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå