Chrissstian Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Sportsunderstell og m-tech understellet er nok det samme, så er vel samme delenr og samme varen, antar jeg Det trodde jeg også.. Men det er faktisk forskjell. Skal bytte bakdemperene på min e46 touring og m-sport demperene er litt kortere enn vanlig sport demperene. Merkelig nok.. Dette står det litt om på www.koed.no under "understelldeler". Men de demperene er ikke originale.
TRF Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 dette gjelder normalt de bilene som kom helt i begynnelsen av modellens liv, hvor det ikke var noe standard "m-pakke", kun sportsunderstell. Dette er normalt ikke likt de senere "m-pakke" understellene (som igjen ofte er ulike fra msport 1 og msport 2)
Chrissstian Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Så m-sport dempere og sport dempere er de samme etter.. facelift?
Bimmer-1 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Har akkurat snakket med Autozentrum og de sier at de M-sport dempere har andre delenr kontra original sportunderstell, de M-sport demperne er tilpasset sportchassi, men man kan bruke de om hverandre, altså at jeg som har vanlig sportunderstell kan montere M-sport og omvendt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå