Bimmer-1 Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Hei. Har anskaffet meg en E46 2002 mod 320 DAT, ifølge utstyrslista så har bilen sportunderstell og sportskinninteriør med sportsratt m.multifunksjon.. Har da ikke noe sportfangere. Spørsmålet lyder: Er det da en M-Tech? Det står ingen steder noe M logorundt om eller inne i bilen (vet ikke om det står stemplet noe spes på understellet)..?
Chrissstian Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Visst dette står på utstyrlista di så har du m-sport pakke: "338 M SPORTS PACKAGE II " Du har sikkert en form for vanlig sport.
TRF Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 nåja, det kom både m-sport 1 og 2 på disse, den du viser til er jo for nyere biler (etter 01elns). M-sports pakken inkluderer understell, fangere (optikk), interiør (ofte da med alcantare og svart tak). Du kan har sportsunderstell, stoler osv som du nevner uten å ha "m-sport pakken", som er det du har, akkurat som det står i utstyrslista, "sporstunderstell" "sportsstoler" osv.
Bimmer-1 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Hos meg så står det 226 Sport Suspension Settings, men for å avklare en ting, får man sportunderstell uten å ha en at det skal være M-sport?
Bimmer-1 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Optik sier du, hva er M-optikk? Hvordan ser de ut i forhold til originale? (har xenon)
spruddel Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 M-pakka består av av andre fangere som du da ikke har, men så har det blitt bestilt sportsunderstell og sportseter osv, understellet og setene er de samme, men du mangler stylinga og din bil er da ikke noe M-tech bil. Hvis du ser på begge linkene i signaturen min, så ser du den gamle bilen min (sølv sedan) er uten M-tech mens den nye er med. Frontfangeren ser man veldig mye forskjell på.
Ellingsen B. Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Hos meg så står det 226 Sport Suspension Settings, men for å avklare en ting, får man sportunderstell uten å ha en at det skal være M-sport? Ja det gjør man
Bimmer-1 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Men om jeg monterer fangere så er det da en komplett m-sport eller vil det da være en halv m-sport?
Chrissstian Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 nåja, det kom både m-sport 1 og 2 på disse, den du viser til er jo for nyere biler (etter 01elns). M-sports pakken inkluderer understell, fangere (optikk), interiør (ofte da med alcantare og svart tak). Du kan har sportsunderstell, stoler osv som du nevner uten å ha "m-sport pakken", som er det du har, akkurat som det står i utstyrslista, "sporstunderstell" "sportsstoler" osv. ja riktig, for nyere biler som den han har som er en 2002 modell. jeez.....
awt Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Bilen din vil (dessverre, og etter min mening) aldri bli en M-sport-/M-tech-bil uansett hva du gjør og hva du monterer på den. Det vil bli en bil med ettermonterte M-tech-fangere. Det betyr ikke at den vil bli noe dårligere enn om bilen ble levert med komplett pakke fra fabrikk (om du oppgraderer hver minste detalj), men den vil fortsatt bare være en bil som har fått dette ettermontert.
spruddel Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Men om jeg monterer fangere så er det da en komplett m-sport eller vil det da være en halv m-sport? Det er en evig diskusjon det der. En 320 ombygd til M3 er ikke en M3, det er en ombygd M3 fra en 320. At det blir en halv m-sport tviler jeg på Tviler sterkt på at BMW hadde solgt den som halv m-sport.. Men du får en bil som har m-tech styling og hvis du har alt det andre som følger med i M-tech pakken, så vil den jo se ut som en m-tech bil. Men i følge utstyrlista, så er det ikke det..
Bimmer-1 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 men når jeg ser på "spruddel" sin bmw og utstyrslisten så står det "M-sport Package 2" og så står det om understell og interiør på samme måte som på min, men hos han så står det m-ratt.. Det jeg prøver å si her er at M-Packagce 2 for meg ser ut som kun eksteriør altså fangere og evnt optikk..
Bimmer-1 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Jeg har ikke helt sansen for ombygging av styling, blir det fangere så må det bli originalt..
awt Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Om man bestilte M-tech-pakken fikk man fangere, lister, ratt, understell, seter etc., men dette kan gjerne stå som flere punkter i utstyrslisten. Utstyrslisten til bilen er ikke en kopi av det som ble krysset av når første kjøper kjøpte bilen, men rett og slett alt bilen ble levert med. Uansett hvor hardt du prøver vil du nok ikke få en original M-tech-bil.
Bimmer-1 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Nei jeg prøver kun å avklare hva som egentlig er en M-package 2. Det som er at jeg ringte til BMW forhandler og fikk høre at dette er en M bil men at eier valgte å ikke ha eksteriør, altså kun understell og interiør (ikke m-ratt) vanlig sportsratt m.multifunksj. Da tenkte jeg at dette høres litt uvanlig og ville høre deres meninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå