Tommen325 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Aboslutt meget pent med LED i ringene! Jeg må løpe å kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Ble utrolig pent med blå/hvite istedenfor de originale gule! Har sansen for E90 LCI altså, grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Nice Men da må du ha xenon i grøftelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Nice Men da må du ha xenon i grøftelysa hold deg unna xenon i grøftelysa... grunn.... det forstyrrer radioen så jævlig når de står på... har det på min og en kompis hadde det på sin, du mister markant radiomottaksforbindelsen, så virker som at radioantennen går borti der eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 oki:) da styrer jeg unna det:) nå er det bare og vente på sorte nyrer. men jævla mtuning.no hadde klart og sendt de til feil mann:( blææ. så får slenge inn en bestilling hos gs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 bare og komme med forslag til hva jeg kan gjøre med bilen:)?? senk kommer til våren sammen med tona ruter og 19" felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Så utrulig pent ut med nye LED pærer ! Fin E90 du har Har samme bilen bare pre-face Hvor kjøpte du LED pærene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 pærene er kjøpt hos http://www.dybvik-trading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Tusen takk Hva er planen videre for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 vet ikke helt enda. men kommer hvertfall senk til våren. tone rutene. 19"dotz mugello felger:) bare og komme med forslag til hva jeg kan gjøre:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Høres ut som noen gode ideer de Hvor mye har du tenkt å tone rutene da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 tja,si det, ekke helt sikkert enda. blir ikke altfor mørkt. hvertfall ikke forann;) så får en håpe man slipper og rive av:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 fått på sorte nyrer:) litt dårlig bilder. kommer flere bilder senere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå