Gå til innhold

Ønsker å komme i kontakt med eiere av E60/E61

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D Tusen takk folkens!

-er første BMW så har mye å lære, og sikkert mye å mase om etterhvert også ;)

Men en nå godt bevandret på bilforum (benz) så regner med at det går bra hehe

Bilen virker bra, er ikke 6'r lyd men syns den fungerer langt bedre en en 06 520 i prøvde (er jo den nye motoren og litt mer hester) så er velg godt fornøyd.

Har litt knirk i den en stolen foran, men det skal jeg vel kurrere hehe

Har ikke tatt egne bilder av den, men her kommer ett par som var i annonsen :)

(står på vinterhjul, skal plukkes oss ut nye sommerfelger hos selger til sommeren (tenker 20")

50_-146216877.jpg

50_-989008686.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker, nå har jeg hatt den noen dager og er egentlig bare strålende fornøyd!

-for en kjøremaskin dette er! :)

Savner 6'r motor men tror ikke jeg kommer til å angre alikevel, forbuket på denne motoren er jo meget hyggelig, og den er vel egentlig sterk nok ;)

Vet ikke cityhopper, syns m'tech er flott på disse bilene, men kan nok være jeg styrer unna. Men da må jeg få gjort litt annet småplukk med den slik at den ikke ser ut som 1000 vis av firmabiler jeg møter hver dag langs vegen, da blir den bare kjedelig!

Skrevet

Flott smak du har! og fin farge! Du trenger ikke å bekymre deg av det med m-tech, valgte selv ikke m-tech da omtrent "alle" i Oslo har dette.

Bilen din er helt lik min, da også fargen.

Grattis!

Skrevet

Jeg er i utgangspunket enig i at M-tech gjør seg på en E60/E61, men ved å foreta seg de vikigste grepene så har man kommet svært langt med en standard bil.. Min tidligere E61 520dAT LCI, senket med Hartge fjærer og med 8,5x20 245/30 ZR20 og 10x20 295/25 ZR20... 8)

74_1053418884.jpg

Skrevet
Jeg er i utgangspunket enig i at M-tech gjør seg på en E60/E61, men ved å foreta seg de vikigste grepene så har man kommet svært langt med en standard bil.. Min tidligere E61 520dAT LCI, senket med Hartge fjærer og med 8,5x20 245/30 ZR20 og 10x20 295/25 ZR20... 8)

74_1053418884.jpg

Fin bil og riktig det du sier, men likevel med M-tech så hadde den tatt steget over i neste dimensjon av kulhet ;-) heheh ^^

Skrevet

Amen til det.

Var forøvrig hos Statens vegvesen og godkjente mitt AC Schnitzer spring kit idag. Fikk jo det vanlige spørsmålet om hvorfor i all verden jeg ville senke en slik bil; noen hadde testet en Ford Fokus på bane med 13 ulike senkesett og ingen fikk bedre rundetider enn originale fjærer bla bla bla...

Men når han var ferdig med å klage gikk kontrollen unna på fem minutter. Kjekt å få det gjort.

Skrevet

74_1053418884.jpg

Fin bil og riktig det du sier, men likevel med M-tech så hadde den tatt steget over i neste dimensjon av kulhet ;-) heheh ^^

Noen som har et lignende bilde av en bil med M-tech sånn for sammenligning?

PS Flott bil det der :)

Skrevet

Lekker saltkjelen, LEKKER :)

Ja jeg er helt enig at man kan komme langt med en "standar" vesjon også, sammenlignet med andre e61 jeg ser så ser denne bedre ut, den er en tanke lavere, regner med at det er grunnet "226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS " ?

Men er klart, nå står bilen på 18" med vinterhjul og mye blir bedre når 20" er på plass til våren!

Satt og så litt på senking til den her i dag, blir nok gjørende det, må bare finne ett greit justerbart til en overkommelig pris tenker jeg, har i alle fall gode erfaringer med slikt fra andre biler. (bak regner jeg med at det bare er en sw oppdatering for senking?)

M-tech frister, men koster jo 10-15k, og pr nå frister det da egentlig mer med en oppgradering av skjerm og navi (til stor skjerm og CIC) som hadde kostet omtrent det samme..

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...