316 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 En forventer jo at det kommer riktig dekk. Men neida, det gjorde det ikke. Har sendt de en mail, forventer at jeg får returnert dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Fikk i alle fall epost nå om at de var forventet på Smøla på mandag, så da skal jeg i alle fall sjekke med en gang.. Men, du burde jo få sendt de tilbake da, for regner med at det står på ordrebekreftelsen din at du har bestilt i 16", ikke 17".. "Problemet" er kanskje at lageret er i Sverige? Eller burde det egentlig være noe problem?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Står til og med 16" på pakkseddelen på hjulene...! Enda har jeg fått 15"! God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 http://imageshack.us/g/820/feil1.jpg/ Til og med på dekkene står det litt av hvert... Bra jobbet... Har sendt de disse bildene og håper de ordner opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bare en liten saksopplysning: www.dekkonline.com har begynt å selge endel vinterdekk med nordisk gummiblanding fra kjente merker - både med og uten pigger. Utvalget i dimensjoner er ikke enormt, og prismessig er min lokale dekkforhandler som regel like gunstig. Jeg kjøpte for et par år siden 17" Bridgestone vinterdekk hos dekkonline. når første snøfall kom, sto jeg på flat vei og spant på alle 4 med 330xd... Kjøper ikke vinterdekk igjen på andre plasser enn lokale dekkforhandlere der jeg vet at det er skikkelig vare. Det er vel også som barockengel sier at hvis man skal ha skikkelig gummikvalitet så koster det vel samme faen om man bestiller på nett eller i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg kjøpte for et par år siden 17" Bridgestone vinterdekk hos dekkonline.når første snøfall kom, sto jeg på flat vei og spant på alle 4 med 330xd... Hehe..det er altså dekkonline sin feil at du har bestilt dekk som ikke står til forventningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bare en liten saksopplysning: www.dekkonline.com har begynt å selge endel vinterdekk med nordisk gummiblanding fra kjente merker - både med og uten pigger. Utvalget i dimensjoner er ikke enormt, og prismessig er min lokale dekkforhandler som regel like gunstig. For å quote meg selv: Jeg ser jeg at www.dekkonline.com faktisk selger det nordiske piggdekket ContiIce Contact som trådstarter har bestilt. Dvs. de selger det i dimensjonen 195/55-15 som trådstarter har mottatt, men ikke i dimensjonen han trenger (og har bestilt), 195/55-16. 195/55-15 koster pr. idag forøvrig 1144 kroner inkl. frakt hos dekkonline. Legg til utgifter til omlegging, og den tiden du bruker på prosessen, og 1144 høres ikke ut som noen særlig bra deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 316 har vel bestilt fra Nordendekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 316 har vel bestilt fra Nordendekk Det tror jeg de fleste er enige om. Mitt innlegg var en oppdatering av en kommentar til den ganske gjengse oppfatningen om at enkelte nettforhandlere av dekk kun selger vinterdekk som ikke er beregnet for nordiske vintre. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Akkurat nå, så kan nordendekk dra til helvete. Fikk dekkene levert på torsdag eller fredag, mens jeg var på jobb. Så kommer jeg hjem i dag og der ligger det 15" dekk i stedet for 16" som jeg har bestilt og betalt. Har sendt de en mail om at jeg ikke vil betale for disse dekkene, får se hva de svarer. De burde forresten også betale erstatning for diverse ting og tang som jeg har ødelagt de siste 10 minuttene. Jeg er litt i tvil om at Nordendekk kan holdes ansvarlige for anger management issues som opplever - men pengene tilbake og dekning av porto begge veier synes jeg du skal gå for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 316 har vel bestilt fra Nordendekk Det tror jeg de fleste er enige om. Mitt innlegg var en oppdatering av en kommentar til den ganske gjengse oppfatningen om at enkelte nettforhandlere av dekk kun selger vinterdekk som ikke er beregnet for nordiske vintre. Skjønner? Ja, okeei, jeg skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg er veldig fornøyd med dekkonline.com. billig, raske og dekk rett hjem på døra(: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 195/55-15 koster pr. idag forøvrig 1144 kroner inkl. frakt hos dekkonline. Legg til utgifter til omlegging, og den tiden du bruker på prosessen, og 1144 høres ikke ut som noen særlig bra deal. Hvor mye betaler du for omlegging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg kjøpte for et par år siden 17" Bridgestone vinterdekk hos dekkonline.når første snøfall kom, sto jeg på flat vei og spant på alle 4 med 330xd... Hehe..det er altså dekkonline sin feil at du har bestilt dekk som ikke står til forventningene? Nei, det er det jo ikke..Men hadde jeg kjøpt dekk i Norge hadde det sikkert ikke vært et problem Var jo tross alt vinterdekk jeg kjøpte hos Dekkonline også, så jeg trodde det var god knall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg kjøpte sommerdekkene hos byttdekk.com i fjor. Gikk jo fint, måtte hente de på lokale postkontoret. Men det ble jævlig mye rot hos finansieringsfirmaet deres. (Klarna) ser nå at de har byttet finansiering, så kan jo være det har bedret seg. Gikk for Nordendekk jeg også for noen uker siden. Ble sendt etter 2 dager med tollpost Globe, så måtte jeg bare inn på nettsiden til tollpost og sette opp når jeg hadde tid til å motta dem, og voila! Det var jeg veldig fornøyd med. Men så fikk jeg riktige dekk i riktig dimensjon! Hehe. De var billigere enn byttdekk.com på de dekkene jeg kjøpte nå, og byttdekk.com har jeg trodd var de billigste fra tidligere letinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå