bergeee Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 så jeg må av med register kjedet osv for og bytte den?
Forbiss Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Nei. Med rette verktøyet skrur du ein avdrager til drevet inn i registerdekselet. Denne avdrageren holder også drevet på plass slik at du slipper å ta av eller slakke registerkjedet.
bergeee Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 aa. og åssen skal jeg time pumpa etterpå? eller går det bare aksjelen til pumpa bare på en veiv i drevet? så viss jeg låser alt kammen og lar drevet stå i sin posisjon så vill det stå riktig når jeg monterer det?
Forbiss Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Drevet sitter på pumpeakselen med kile så den passer bare ein plass men pumpa må fortsatt justeres for å få rette timinga. Skal vel ta ut ein plugg bak på pumpa, i midten der dyserøra blir skrudd, og bruke måleur for å sjekke løftet på ein viss posisjon når du sviver på motoren. Husker ikkje heilt prosedyra på det der i huet men det kan sikkert trf svare på tenker eg. Han har meir erfaring med dette enn meg.
bergeee Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 vell, da har jeg i vertfall fått bilen til og gå helt fint over 2000rpm men under så står går den ujevnt:P også har jeg det problemet at når jeg starter bilen og den er kald får jeg ikke gassa, tar bare noen sekunder så får jeg gassa og så når jeg får gassa i fri så setter jeg den i gir og da får jeg ikke gassa igjen, noen sekunder her også så kommer den, og da er den helt fin fram til jeg parkerer og lar den stå en stund:S hva kan dette være?
pedro Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Kjøpte ikke du motor og gir i topp stand? Feil på kassa når du satte den sammen? Høres ut som om det er mere enn bare timingen på dieselpumpa Riktig verktøy er "påkrevd" for at det skal bli nøyaktig! Har du plukket ut spilleren og CCarmen? Blir å ta en tur nedover igjen, kanskje til uka. Lykke til m tdsaen da. Hadde spart deg mye bry med å sette motor og gir rett ned i din med en gang, men da lærer man jo ikke like mye P
bergeee Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 har plukket ut spiller:) cc armen står fortsatt i:) skrur den ut så fort jeg får tid:) må prøve å ta en diagnose og se om jeg finner ut av noe der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå