Gå til innhold

Bimmerskalender 2012 - Ferdig!

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Må si at novemberpiken, en grå Toyota Auris var lekker. Hatt en selv, men :?:

Kalender to tok liksom ikke helt av etter å starte med Mpower motor og så kommer en erkebritisk bil. Tror de het Morris.

Men mars og mai var jo nydelig.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalender to tok liksom ikke helt av etter å starte med Mpower motor og så kommer en erkebritisk bil. Tror de het Morris.

P

Hæ?

Edit: Den visst nokke Aurisen er bluret ut... Jeg synes bildet av E30en var grei, litt annerledes enn resten. ;) Mini er også en del av BMW-miljøet så jeg ser ingen grunn til at den ikke skulle fått vært med. Men ja, bra du kommer med tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P

Hæ?

Vikki

The Mini is a small car that was made by the British Motor Corporation (BMC) and its successors from 1959 until 2000. The original is considered a British icon of the 1960s,[3][4][5] and its space-saving front-wheel-drive layout (which allowed 80% of the area of the car's floorpan to be used for passengers and luggage) influenced a generation of car-makers.[6] The vehicle is in some ways considered the British equivalent to its German contemporary, the Volkswagen Beetle, which enjoyed similar popularity in North America. In 1999 the Mini was voted the second most influential car of the 20th century, behind the Ford Model T.[7][8]

This distinctive two-door car was designed for BMC by Sir Alec Issigonis.[9][10] It was manufactured at the Longbridge and Cowley plants in England, the Victoria Park / Zetland British Motor Corporation (Australia) factory in Sydney, Australia, and later also in Spain (Authi), Belgium, Chile, Italy (Innocenti), Malta, Portugal, South Africa, Uruguay, Venezuela and Yugoslavia. The Mini Mark I had three major UK updates: the Mark II, the Clubman and the Mark III. Within these was a series of variations including an estate car, a pick-up truck, a van and the Mini Moke—a jeep-like buggy. The Mini Cooper and Cooper "S" were sportier versions that were successful as rally cars, winning the Monte Carlo Rally four times from 1964 through to 1967, although in 1966 the Mini was disqualified after the finish, along with six other British entrants, which included the first four cars to finish, under a questionable ruling that the cars had used an illegal combination of headlamps and spotlights.[11] Initially Minis were marketed under the Austin and Morris names, as the Austin Seven and Morris Mini Minor, until Mini became a marque in its own right in 1969.[12][13] The Mini was again marketed under the Austin name in the 1980s

Siden jeg er betydelig eldre enn fra 1969 het disse bilene altså Morris da jeg var ung. Var og er ett britisk bilmerke. Selv om det nå eies av BMW. BMW kalender med en britisk folkevogn var ikke helt etter min smak.

Ville gjerne hatt redigert bort Toyotaen i november jeg da.- Greit for meg med flere biler i bildet og digget E30ene og E28ene, men syntes bakendene på Aurisen ble litt mye.

Kunne kanskje ha sentrert noen av bilen mer midt i bildet. Spesielt den nydelige syveren.

Femmer baklukebildet var vel heller ikke helt treff sånn estetisk?

En annen bil jeg digger er jo H. Vatns Schulz.

I det store og hele en fin kalender som jeg skal prøve å få skrevet ut i A5 på jobben.

Men kunne glatt betalt for å få den ferdig printet hvis noen kan det her.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah. Var ihvertfall ikke British Racing Green :D <

Koster vel litt å få dette bundet inn på ett kopisenter- Men det må nok til. Lurer på om de kan skrive ut bildene derfra og binde det. Skal jeg styre med dette selv blir jeg vel ike ferdig før i 13 :lol: Brukte timer bare på å pakke inn julegavene-

Forresten så har jeg aldri hatt andres biler som skjermbilde før Vatns touring. Gleder meg til å se den live.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhøffelig som jeg altid er sa jeg heller ikke at jeg likte kalenderen og siste sukk. Ingen bilder av 02en?

Fant denne på SØK funksjonen: Bimmerskalenderen.

viewtopic.php?f=6&t=125325&hilit=bimmerskalenderen

Betalingsinformasjon:

- Fullt navn

- Adresse

- Ant. kalendere

Pris pr. kalender er kr 150,-

Betales til:

Christoffer Olsrud Jensen

konto nr: 1644 25 09194

Liten melding til alle som er i tvil om det er flere kalendere igjen: Jeg har alt for mange! Har solgt ca halvparten av hva jeg regnet med å gjøre! Så dere som henger etter: få dere ræva i gir!

Håper folk tar på seg spanderbuksene og slår til på en kalender eller fler om ønskelig! Det flere kalendere vi selger, det mer penger kan jeg gi til Gunnar i støtte for drift av Bimmers.no! dette kommer alle tilgode dersom salget går unna!

Bestiller her jeg da

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhøffelig som jeg altid er sa jeg heller ikke at jeg likte kalenderen og siste sukk. Ingen bilder av 02en?

dessuten så jeg ikke denne jeg gammel og senil som jeg er.

Betalingsinformasjon:

- Fullt navn

- Adresse

- Ant. kalendere

Pris pr. kalender er kr 150,-

Betales til:

Christoffer Olsrud Jensen

konto nr: 1644 25 09194

Liten melding til alle som er i tvil om det er flere kalendere igjen: Jeg har alt for mange! Har solgt ca halvparten av hva jeg regnet med å gjøre! Så dere som henger etter: få dere ræva i gir!

Håper folk tar på seg spanderbuksene og slår til på en kalender eller fler om ønskelig! Det flere kalendere vi selger, det mer penger kan jeg gi til Gunnar i støtte for drift av Bimmers.no! dette kommer alle tilgode dersom salget går unna!

Bestiller her jeg da

P

Har du printet ut og solgt kalendere? :P

Isåfall er jeg ikke så veldig happy for dette da, altså at jeg har lagt mye arbeid i dette og du skal selge videre og ta betaling for dette.

Uansett, Bilde av 02 er det... Desember på én av de. Type rød.

Edit: Jeg skjønner egentlig ikke innlegget ditt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Litt uforståelig dette innlegget da. Har redigert det og lagt inn linken jeg fant i forumet.

Virker som om noen har laget kalender før og tatt 150kr for dette. Altså i fjor? Trodde dette var samme opplegg. Jeg hadde greit betalt 150 og vel så det for en ferdigtrykket Bimmerskalender. Blir fort mye styr hvis en skal printe dette ut og lager en ålreit kalender av det selv. Så innlegget jeg quotet fra etter søk på "bimmerskatalog" og tok for god fisk at noen ordnet ferdige Bimmerskataloger i år også.

Men tok feil da. Greit det for da kan jeg jo redigere min egen uten minien :lol:

Men som sagt betaler jeg gjerne for en fiks ferdig katalog.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er jo at Admin Gunnar eier dette forumet og nok har noe han skulle ha sakt om rettighetsopphav osv, hvis ting er lastet ned fra forumet her og en bruker forumet som salgs/ distribusjonskanal?

Jeg trodde dette var avklart med ham og dermed offisielt.

Som sakt igjen, ett godt initiativ og en kul kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...