evovrs Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Er nok ikke helt riktig å gjøre dette men fy F for en sykt kul bil.... Dette er en 2011 RS 500 Ford har aldri appellert til meg, bortsett fra gamle XR4i jeg hadde når jeg var 18 Men her har de virkelig truffet en Inne tier Lar bildene tale for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fin bil, men FWD i slik bil er utrolig tallentløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fin bil, men FWD i slik bil er utrolig tallentløst. ikke i følge de som har prøvekjørt bilen se fra 6:50 top gear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 ser ikke poenget med "cossie" focus og med FWD selv om den garantert er rå å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Og jeg ser ikke poenget med en svær 7er i Oslos gater selv om det sikkert er stas å kjøre Focus ST170 og RS har jeg alltid hatt sansen for. Hadde jeg ikke hatt BMW så hadde det nok blitt noe slikt. Den RS 500 var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 rå bil! +1 Kanon tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hadde ikke sagt nei hvis jeg fikk den, men plenty av andr biler jeg heller ville brukt så masse penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Focus RS er helt rått, men jeg synes den ser litt ut som et "dildo party", selv om den såklart skal appellere til racing og vise at den er noe utenom det vanlige En kamerat av meg har siste utgave av Focus ST225, og den har jo mange likhetstrekk med RS'en, særlig i motor ettersom jeg har forstått det. Denne er trimmet en del, og går veldig bra - og er veeeldig morsom å kjøre Hadde ikke hatt noe imot å hatt en slik som nr. 2 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Det går faktisk to slike her i østfold området. Den ene er/var Henning solberg sin, og den andre en yngre kar på min alder av alle ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Har faktisk sett to slike. En som var innom på jobb, og en i nabolaget Han som eier den grønne har også en Ford GT. Kjøpt helt ny her hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Av en eller annen grunn liker jeg ikke forden. FWD og turbomotor kunne jo normalt vært gode grunner, men jeg vil jo gjerne hatt en Renault Megane R26R... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Her er Hennings x bil eller.. konas x bil http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30159936 Var en gang utenfor jobben. Tøff irl ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 At the end of the day, you'd still have to explain to everyone and their mother why you drive a effin Ford. Vel, i alle fall det de sier i Sverige.. Og ehh, den ser ut som en pimpa Honda Civic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 ehm. Ser vel mer ut som en pimpa Focus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå