Gå til innhold

Banner i Kirken!!, Men fy F... denne bilen er gromm!

evovrs
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Focus RS er helt rått, men jeg synes den ser litt ut som et "dildo party", selv om den såklart skal appellere til racing og vise at den er noe utenom det vanlige :lol:

En kamerat av meg har siste utgave av Focus ST225, og den har jo mange likhetstrekk med RS'en, særlig i motor ettersom jeg har forstått det. Denne er trimmet en del, og går veldig bra - og er veeeldig morsom å kjøre :D Hadde ikke hatt noe imot å hatt en slik som nr. 2 bil :mrgreen:

Forklar hvordan et dildoparty ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ser ikke poenget med en svær 7er i Oslos gater selv om det sikkert er stas å kjøre :wink:

Focus ST170 og RS har jeg alltid hatt sansen for. Hadde jeg ikke hatt BMW så hadde det nok blitt noe slikt.

Den RS 500 var rå! :applause:

hva er poenget med rød bil når kvinner har mensen?

(sorry.... måtte bare :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er vel hovedsaklig ment for england der slike hot hatches er populære...

Jeg tror ikke at Fokusen er populær spesielt i England, men den er populær der også. Det er imidlertid riktig at britene liker slike biler og det er historisk betinget pga. en utstrakt privatimport av spesielt japanske superbiler (les: de har også høyrestyring) som f.eks Subaru Impreza m.fl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en slik!!

Tingen er vel at det du betaler for en slik bil, er latterlig lite i forhold til det du får av ytelse og "effekter" DERSOM du ikke hadde vært under norsk skattepolitikk.

Norge må jo være det eneste landet som kan ta like mye i avgifter som bilen koster ..

Norske avgiftssystemet er jo så latterlig bygget opp, at det ikke er mulig å kjøpe seg noe annet enn lik passat som naboen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel gjerne sånn det skulle vært ..

Det er for dyrt å kjøpe en ny, normal, bil i Norge.

Og, en Ford Fokus RS er jo EGENTLIG en normal bil, men pga. HK/vekt så havner den jo fort i samme avgiftsklassen som en Ferrari.

BMW 1M koster i underkant av 400.000 i England.

Legg på norske avgifter (700.000) og du har en M-bil som fra BMW's side var ment for folket, til 1.100.000 norske kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...