316 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10014642 GlassGutta lagde en tråd om dette her om dagen, men jeg finner den ikke igjen. Uansett er dette artig lesning! Og håper dette trollet ikke er medlem her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 offf. fan så det forsvinner m-biler for tiden. villet hatt gps sporing på min jeg!! kjedelig å få tilbake bilen i den standen der også da!! noen som har gps forresten? forsikringsselskapet mitt krevde at jeg hadde det på e38n, men jeg klarte å vri meg unna siden den står i låst privat garasje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 viewtopic.php?f=9&t=205267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 offf. fan så det forsvinner m-biler for tiden. villet hatt gps sporing på min jeg!! kjedelig å få tilbake bilen i den standen der også da!! noen som har gps forresten? forsikringsselskapet mitt krevde at jeg hadde det på e38n, men jeg klarte å vri meg unna siden den står i låst privat garasje.... Dette var jo da en 320i og ikke en M... Jeg spurte om det selskapet mitt krevde eller ønsket at jeg fikk sporingssystem i bilen. Fikk bare svar at det var jo greit for min egen del. De brydde seg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå