Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har ny iDrive knott som jeg skal bruke ettersom jeg ville ha knott med skinn, men man skal vel ikke utelukke CIC etterhvert med BMW apps, Online osv.. Kan sende deg en PM etterhvert aloebiz.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Da er førstepost oppdatert med utstyrsliste! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Det har begynt å lukte no inni hælvette kloakk et minutt eller 2 etter jeg starter bilen nå! Er så ille at jeg brekker meg og må lukke opp vinduene... Dette skjer ikke hver gang jeg starter opp, men ganske ofte! Og drittlukta kommer etter jeg har kjørt i ett minutt eller 2 og varer i 10 sekunder. Da er lukta helt borte igjen... :S Hva kan dette være? Lukta er der selv om jeg skrur A/C av.. Er det bakterier/sopp i A/C anlegget som forårsaker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Prøv en AC cleaner fra Nanolotus. Du burde også bytte kupefilter før du tar rensen. http://www.nanowebshop.no/nanolotus%C2%AE_a_c_cleaner_200_ml-p-166.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Er min bil ikke Cold Climate versjon? Tenker på Veivhusventilasjonen.. For jeg har en oljelekkasje fra toppdeksel og jeg synes den bruker litt mye olje... Kanskje den begynner å bli potte tett?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Da ble det nye 20" sommersko på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Flott med nye sommersko. Hva slags dekk og dimmensjoner kjører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Ja det ble flott! subber litt bak i fartdumper så må se på om det må litt valsing til.. :-/ Felgene heter Ocean Deep. 275/30-20 bak 245/30-20 foran på Yokohama Advan Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Da har jeg byttet vannpumpe, termostathus og oppgradert reimstrammern fra mekanisk til hydraulisk utgave! Vannpumpa var HELT gåen! Kjølevannet rant bare rett ut ved akselen på pumpa og det lå lagerbiter over hele motorrommet! nøyaktig 180.000 gikk den før den sa takk for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Siste bildet av bimmern før vinterskoa kom på...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Har skrudd litt E60 i helga Bytta veivhusventilasjon! hmmm KAST! Cold climate versjon er installert Yuk Greit å skifte ja... Uten mat og drikke, duger helten ikke Oppdaget en liten oljelekkasje i kam sensoren gitt! Bytta o-ring så får vi håpe det ble i orden Ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Da er bilen solgt og rulla vekk i går kveld med ny eier bak rattet! *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santinho7 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Hei. Vet du har solgt bilen, men hvor kjøpte du de baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 http://www.m-teknikk.no/?product_cat=5- ... 61&paged=3 Fin plass å kjøpe gode og billige lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 har like felger på min E60! Drit fete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå