LarsBMW Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hva er det ved disse bilene som gjør at så mange blir arge når de brukes som donorbiler? Er ikke på langt nær samme med E32 og E38 750iA. Er det det at den har turbo som gjør at noen synes den er så grom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 er vell fordi m102 og m106 er meget populær og sette nedi e30r og e28r. Dem som elsker 7 serier, dem hater 3 serier osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Noe av årsaken er at det kun ble produsert 16031 stk. i perioden 1980-86. Det er ikke så alt for mange hele tilbake av denne toppmodellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg har en 745, knall original som har gått 198.000. Synes det er helt knall at det blir færre og færre av disse, da blir min enda sjeldnere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg har en 745, knall original som har gått 198.000. Synes det er helt knall at det blir færre og færre av disse, da blir min enda sjeldnere:) Inntil den blir grise voldtatt av mus under vinterlagringen, og med tilhørende komponent svikt ved første oppstart grunnet kortslutninger her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg har en 745, knall original som har gått 198.000. Synes det er helt knall at det blir færre og færre av disse, da blir min enda sjeldnere:) Inntil den blir grise voldtatt av mus under vinterlagringen, og med tilhørende komponent svikt ved første oppstart grunnet kortslutninger her og der. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg har en 745, knall original som har gått 198.000. Synes det er helt knall at det blir færre og færre av disse, da blir min enda sjeldnere:) Er ikke lenge til du har kappa fjørene, blodharry annlegg masse baums i vinduet og terninger. som resten av bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Noe av årsaken er at det kun ble produsert 16031 stk. i perioden 1980-86. Det er ikke så alt for mange hele tilbake av denne toppmodellen. +1 Mesteparten er enten rustet i filler eller kjørt i stykker. Greit nok å bruke de virkelig dårlige eksemplarene til donorer men når folk tar helt greie, funksjonelle biler og river dem i filler bare for å putte motoren nedi noe ræl som blir "kastet sammen" og herjet i filler bare pga at det er en lettere bil osv.. så syns jeg det blir litt for dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg har en 745, knall original som har gått 198.000. Synes det er helt knall at det blir færre og færre av disse, da blir min enda sjeldnere:) Inntil den blir grise voldtatt av mus under vinterlagringen, og med tilhørende komponent svikt ved første oppstart grunnet kortslutninger her og der. ja, da har man et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå