Henrik... Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 satser på 2014 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hvorfor 2014? Er jo 245 dager til 2013. God tid til planlegging ! Bare til å hive seg rundt å få inn depositumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 fordi bilen min skal være sånn jeg vil ha den når jeg kjører, og det er den ikke til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Nice, et slikt arrangement kunne jeg godt tenkt meg og vært med på selv! Bare synd at det er så jææævlig langt fra nordnorge, og jeg ikke har skikkelig bil til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ja, har siklet på ett opplegg av dette slaget en stund nå, men da jeg kjørte fra meg lappen for fire måneder siden fant jeg ut at jeg ville ha en ekstra tur når jeg får den igjen. (Desember) Hehe, så siden den gang har jeg lest og siklet enda mer på dette opplegget. Så endelig bestilte jeg ! Anngående legngden så er det ett godt stykke ja, jeg tror jeg skal gjennomføre med ca 750 mil ekstra på telleren, så ja. Det er langt, men hvem bryr seg ? Hehe Bilen SKAL brukes Høvdingen sjekker forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 I call shotgun, hvis han kompisen din trekker seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jada Frode, det er notert. Til dere andre som har lyst til og vere med på dette så har Modball åpnet for at 180 biler skal vere på startstreken i 2013. Dette er altså 55 biler mer enn det som det tidligere har vert lagt opp til. Og det er derfor ikke fult enda !! 127 biler er så langt med, men bare 2 norske, og bare 1 BMW. Hadde vert morro med noen flere norske biler ! Bare til å send meg en melding om noen skulle lure på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Da har vi blitt 5 norske biler i modball 2013. Men hvor er bimmers folka ? Kom igjen folkens ta til fornuft, meld dere på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Kor mykje det koster da med hotell og absolutt alt inkludert? frister veldig, men passer vel ikkje inn med fri osv.. sikkert et flott bilrelatert minne for livet Pen Z4 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Kor mykje det koster da med hotell og absolutt alt inkludert? frister veldig, men passer vel ikkje inn med fri osv.. sikkert et flott bilrelatert minne for livet Pen Z4 forresten Prisen er £1195 per pers, (Inklusiv moms) for dette får man hotellovernatting i Amsterdam, Luxembourg, Zurich, Venice, Bratislava og Prague. + Ferge fra England til Frankrike. Det du må reine ekstra er ferge/tog (tog med bil koster ca 70£) til England og en overnatting i her før det starter. Og alt annet som koster. (Bensin, mat, drikke, bompenger, bøter Osv.) Så blir jo noen lapper utenom, men er ikke prisen som er avskrekkende. Tror dette kommer til å bli en fantastisk opplevelse. Det er langt frem i tid enda, så du greier vel å ordne deg fri 11 dager. DO IT! Ikke noe å vente med. 140 plasser av 180 er fylt, så få med en kompis å meld deg på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Følg Lost Vikings på fb! Her kommer det masse oppdateringer frem mot rallyet! http://www.facebook.com/ModallRally2013 ... ngs?ref=hl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Får lappen igjen på mandag! \:D/ Har vert laaaange 6 måneder. Heldigvis feirer jeg med å reise på jobb i to uker fra i morgen av... Hehe God jul folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 God jul mister Spar på lappen fram til Modball nå da Og VELDIG fin bil du har! Ser den står utenfor jobben her nå Forresten, din far er en kollega av meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 God jul til deg og! Skal prøve å kjøre fint :)Takk for komplement på z'en også. Den gjør seg bedre i virkligheten enn på bilder. Selv om den var både skitten å på pigg. Når høvdingen har mercen på service så få han bruke gliset, vertfall når jeg er på jobb. Haha verden er liten. Kommer til å bli en kjempetur! Gleder meg noe helt vilt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå