Gå til innhold

Lenny's Z4Coupe salg luftes, send PM om du er interessert.

Share

Anbefalte innlegg

Ja, har siklet på ett opplegg av dette slaget en stund nå, men da jeg kjørte fra meg lappen for fire måneder siden fant jeg ut at jeg ville ha en ekstra tur når jeg får den igjen. (Desember) Hehe, så siden den gang har jeg lest og siklet enda mer på dette opplegget. Så endelig bestilte jeg ! :mrgreen:

Anngående legngden så er det ett godt stykke ja, jeg tror jeg skal gjennomføre med ca 750 mil ekstra på telleren, så ja. Det er langt, men hvem bryr seg ? :lol: Hehe

Bilen SKAL brukes :headbang:

sbniktf540t8z40vn6mj.jpg

Høvdingen sjekker forholdene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Frode, det er notert. :D

Til dere andre som har lyst til og vere med på dette så har Modball åpnet for at 180 biler skal vere på startstreken i 2013. Dette er altså 55 biler mer enn det som det tidligere har vert lagt opp til. Og det er derfor ikke fult enda !!

127 biler er så langt med, men bare 2 norske, og bare 1 BMW. Hadde vert morro med noen flere norske biler !

Bare til å send meg en melding om noen skulle lure på noe. :geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Kor mykje det koster da med hotell og absolutt alt inkludert? frister veldig, men passer vel ikkje inn med fri osv.. sikkert et flott bilrelatert minne for livet :P

Pen Z4 forresten ;)

Prisen er £1195 per pers, (Inklusiv moms) for dette får man hotellovernatting i Amsterdam, Luxembourg, Zurich, Venice, Bratislava og Prague. + Ferge fra England til Frankrike. Det du må reine ekstra er ferge/tog (tog med bil koster ca 70£) til England og en overnatting i her før det starter. Og alt annet som koster. (Bensin, mat, drikke, :beer: bompenger, bøter :police: Osv.) Så blir jo noen lapper utenom, men er ikke prisen som er avskrekkende.

Tror dette kommer til å bli en fantastisk opplevelse. Det er langt frem i tid enda, så du greier vel å ordne deg fri 11 dager. DO IT! Ikke noe å vente med. 140 plasser av 180 er fylt, så få med en kompis å meld deg på ! :headbang:

311260_10151161976251799_472969226_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

God jul til deg og! Skal prøve å kjøre fint :)Takk for komplement på z'en også. Den gjør seg bedre i virkligheten enn på bilder. Selv om den var både skitten å på pigg. Når høvdingen har mercen på service så få han bruke gliset, vertfall når jeg er på jobb. Haha verden er liten. Kommer til å bli en kjempetur! Gleder meg noe helt vilt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...