Lennyzcoupe Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Bilen såg mye bedre ut med lippen! Men mener fortsatt lippe er fyfy generelt sett Takk. Den blir sintere hele tiden 7,3 cm til leppe? Kjører du offroader? Jeg har nesten 1,5 finger mellom asfalt og flapsene foran og nesten 5cm til travers.. Haha! Ja rundt der. Seriøst? Kommer du over fartshumper i det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Begynner å skje ting her nå, spendt på lyden med det nye filteret! Bestilt. Bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Filteret har fin lyd det. Har hatt det i min nå i to år. Her har du en DIY jeg laget som du kan notere deg når du skal installere det. http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=525601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Liker oppgraderingene nå! Hvor bestilte du filteret? Tror jeg må ha et sånt på min nye bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 http://www.modbargains.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Nice nice Lennart! Spent på å høre lyden! Z4 har grom lyd originalt, men det gjør ikke noe med litt ekstra snerr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Filteret har fin lyd det. Har hatt det i min nå i to år. Her har du en DIY jeg laget som du kan notere deg når du skal installere det. http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=525601 Ja håper å merke litt forskjell. Dette vet jeg Stig! Har nok lest den noen ganger. Meget bra skrevet. Blir brukt til installering også. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Liker oppgraderingene nå! Hvor bestilte du filteret? Tror jeg må ha et sånt på min nye bil Ja, må få gang på det nå. Ebay-mat http://www.modbargains.com/ Hmmm. Nice nice Lennart! Spent på å høre lyden! Z4 har grom lyd originalt, men det gjør ikke noe med litt ekstra snerr Sykt spendt. Håper det kommer kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Lippen fås kjøpt her ---> http://www.eurotuningshop.com/produkt/z4-e85--e86/front-splitter-bmw-z4-e85--e86-after-facelifting-for-standard-bumper.html For de som lurte på det. De har til både pre-facelift og facelift Z4er Det finnes vel knapt alternativer. Tror ikke jeg har sett en eneste 3l Z4Coupe med leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Eneste jeg også har sett dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Eneste jeg også har sett dessverre.... Jeg må si meg ganske fornøyd med det egentlig. Hehe. Morro å være "først" med noe. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ser den. Kjekt å sette sitt eget preg over bilen. Jeg er egentlig fornøyd nok med at fargen setter et spesielt preg over min. Men kunne godt hatt en liten lippe på kofferten. Kanskje det blir den originale som du har bestilt men helst en annen jeg har sett som er myyyyye tøffere Nye felger til neste år og forhåpentligvis eksos og veldig kanskje en diffusor. Men helst nytt hus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Men helst nytt hus! Hahahaha! Ja, skal ikke være lett. Snakker vi en av de to, enten den med hull i, eller denne. Tipper det er denne du ønsker. Men de skal jo for ha 7-8k før lakk. La den på hyllen... Har sykt lyst på eksos også. Men igjen så blir det dollarene det står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ja jeg ser hele tiden etter hus med garasje. Men her nede får man jo ikke enebolig med garasje for under 5 mill... Ikke helt enkelt på en lønning det Vet ikke hvilke du sikter til men den som er avbildet er det i alle fall ikke. Alt for "chunky". Det er en slik en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Hmm. Den var veldig fin! Vertfall på de bildene. Har aldri sett den før. Hva må man ut med for noe slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå