Julianv Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Det var nå litt å ta i SV Hvis ikke det nå står presse i bilen til Lenny Nei faktisk ikke Drar pent i fra org M3, både med og uten SMG Gruste min 330ci med kompressor og. Ganske hissige vogner dette her sv90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Jeg griste mangen m3 er med min z bla en kompis av meg er mulig men ikke på topp speed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Nei faktisk ikke Drar pent i fra org M3, både med og uten SMG Gruste min 330ci med kompressor og. Ganske hissige vogner dette her Men hvordan føles den vs 330 med kompressor? Da tenker jeg på fartsfølelsen. Vurderer en som neste bil. Men foreløpig ligger mappet E92 335i øverst på ønskelisten. Hvert fall uaktuelt med noe som er og/eller føles tregere enn det jeg har. Haha. Flott bil, forresten Sett den på finn.no innimellom. Foreslår å fikse litt skriveleifer i annonseteksten, så blir det enda bedre inntrykk Endret Mars 14, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Den har en sinnsyk aks og farts følelse men topfarten mangler den litt på i forhold til m3 osv da den blir begrenset på utveksling ( min mening) jeg har hatt m3 og z en og jeg likte kjøre følelsen bedre i zen en org m3 men om man har m3 med presse kan z'en bare glemme og stille opp på effekt og sinnsyk kjøre opplevelse Edit: Og jeg kjørte 330'en til Julian mye og var frisk men det føltes mer crazy ut i z'en selv om han hadde mer effekt Endret Mars 14, 2015 av sv90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Ikke verst. Liker det jeg hører Er nok bare jeg som ser meg blind på HK. 265 høres ikke så mye ut, når man er vant til 320. Blir automatisk litt skeptisk til tanken. Hehe. Vet at det ikke er riktig, men frykten for en evt. nedgradering ligger alltid og lusker. Har jo aldri prøvd en, heller. 330en er nedbetalt til vinteren igjen, så har enda litt tid til å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Da er både Lenny sin og din gamle trimmet. For på papir så er 3.0si 0.7 tregere enn E46 M3. Og jeg har ved flere anledninger hatt fighter med slike på Rudskogen hvor de siger såvidt fra meg. Min er benket og det mangler ikke hk ihht. Originale data. Toppfarten er lik på begge bilene siden de er sperret på 250. Endret Mars 14, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 (endret) Fartsfølelsen er definitivt større i Z'n. Mye mer "oomph", iallefall opp til 120. Det har nok mye med utvekslingen å gjøre, samt et gir ekstra.(Dette mot 330 kompressor) Dog tror jeg kanskje 330 kompressor hadde tatt igjen litt over 200. Min dro også mye lengre enn 250 som den burde(?) vært sperret på. Hadde 282 på GPS i Tyskland. Rundet speedometeret da Sykt kult bilde. Men jeg har jo sittet på med Sv90 mot M3 og kjørt mot han med 330'en. 330'en tok org E46M3, og han tok min Dette er tatt på autobahn i Tyskland av min co-pilot så ingen tror jeg er heeelt gal Nålen ville ikke gå lenger enn der. haha Endret Mars 15, 2015 av Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Tatt ut den røde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 (endret) Den Z4en din var grisekul med modball folien Endret Mars 21, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Ikke noen som ønsker en skikkelig sommerbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Kjempefin og til salgs. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Drømmebil som helt klart står høyt på lista! Kona mener at bolig kanskje står høyere. På med tøflene og si seg enig. Hadde det vært opp til meg hadde jeg vært å hentet den for lengst Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå