Gå til innhold

Lenny's Z4Coupe salg luftes, send PM om du er interessert.

Share

Anbefalte innlegg

M6 imitasjoner ser jeg på alt fra haugete E36`er til gamle vrak av noen E65 7`ere som wickys, så jeg synes de blir malplasserte på alt annet enn en orginal M6...

Hva med E85 M-coupe felgene?

Slik blir det når man får billige replikafelger uansett. Men ser hva du mener.

Er det disse du tenker på ??

bmwz4mcoupe_05.jpg

De synest vertfall jeg blir litt kjedlige igjen. (selv om de kler bilen godt).. hehe Skal ikke vere lett #-o

Dette er mine nye favoritter, men de er altfor store da... :(http://www.flickr.com/photos/misterand3rson/3363145164/in/photostream/

Btw, e85=roadster og e86=coupe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sansen for slike felger. Mange er tydeligvis uenige, for dette er jo det "råeste" bl.a i USA. Jeg liker best orginal-felger, samt BBS selvfølgelig :)

Dessuten kan jeg ikke tenke meg at så store felger er særlig heldige mtp. kjøreegenskapene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sansen for slike felger. Mange er tydeligvis uenige, for dette er jo det "råeste" bl.a i USA. Jeg liker best orginal-felger, samt BBS selvfølgelig :)

Dessuten kan jeg ikke tenke meg at så store felger er særlig heldige mtp. kjøreegenskapene?

Heldigvis liker ikke alle det samme, men må si jeg har virkelig sansen for disse "råe" felgene. Når det er sagt er 22" på en Z4 er i drøyeste laget. :lol:

Tror ikke rullediameteren stemmer så godt lengre heller.

Felgene skal vell vere store for at man skal miste kjøreegenskaper??(20++) Men comforten går det vell heller verre med... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha den så lav må du ha coilovers. Det jeg har er kombo av M-Tech dempere og H&R fjærer. På papiret til H&R så skal det senke 35mm. Målte at den senket 30mm fra original høyde. Og da kan du plusse på de 15mm M-Tech senket originalt. Så hvis du ikke har M-Tech understell så vil den bli litt høyere enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...