Erebus Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 M6 imitasjoner ser jeg på alt fra haugete E36`er til gamle vrak av noen E65 7`ere som wickys, så jeg synes de blir malplasserte på alt annet enn en orginal M6... Hva med E85 M-coupe felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 M6 imitasjoner ser jeg på alt fra haugete E36`er til gamle vrak av noen E65 7`ere som wickys, så jeg synes de blir malplasserte på alt annet enn en orginal M6... Hva med E85 M-coupe felgene? Slik blir det når man får billige replikafelger uansett. Men ser hva du mener. Er det disse du tenker på ?? De synest vertfall jeg blir litt kjedlige igjen. (selv om de kler bilen godt).. hehe Skal ikke vere lett Dette er mine nye favoritter, men de er altfor store da... http://www.flickr.com/photos/misterand3rson/3363145164/in/photostream/ Btw, e85=roadster og e86=coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Jeg har aldri hatt sansen for slike felger. Mange er tydeligvis uenige, for dette er jo det "råeste" bl.a i USA. Jeg liker best orginal-felger, samt BBS selvfølgelig Dessuten kan jeg ikke tenke meg at så store felger er særlig heldige mtp. kjøreegenskapene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Jeg har aldri hatt sansen for slike felger. Mange er tydeligvis uenige, for dette er jo det "råeste" bl.a i USA. Jeg liker best orginal-felger, samt BBS selvfølgelig Dessuten kan jeg ikke tenke meg at så store felger er særlig heldige mtp. kjøreegenskapene? Heldigvis liker ikke alle det samme, men må si jeg har virkelig sansen for disse "råe" felgene. Når det er sagt er 22" på en Z4 er i drøyeste laget. Tror ikke rullediameteren stemmer så godt lengre heller. Felgene skal vell vere store for at man skal miste kjøreegenskaper??(20++) Men comforten går det vell heller verre med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Hvis du hiver på masse klistremerker på bilen din kommer jeg og river de av om natten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Hvis du hiver på masse klistremerker på bilen din kommer jeg og river de av om natten Slapp av Frode. Stickersene er lagt på hylla. Vi må snart måle litt felger no. Så jeg vertfall veit ka jeg skal se etter !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Til og med 20" blir i meste laget på en slik liten bil. Jeg sitter faktisk og teller på knappene om å gå ned til 18"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen90 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Original: Passe senk: Stance: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Se der ja !! Nummer 2 er perfekt !!! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Skal du ha den så lav må du ha coilovers. Det jeg har er kombo av M-Tech dempere og H&R fjærer. På papiret til H&R så skal det senke 35mm. Målte at den senket 30mm fra original høyde. Og da kan du plusse på de 15mm M-Tech senket originalt. Så hvis du ikke har M-Tech understell så vil den bli litt høyere enn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 BBS Ok, dette var bare rått!! (litt lav.... men RÅ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Litt skakt og skeivt kanskje? Men BBS CH kler Coupeen bra ja. CH-R er enda frekkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen90 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Ble bare fort gjort men skal se om vi får til noe bedre seinere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen90 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Fort gjort men enig Stig, CH-R er ernda frekkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hmm... Trodde ikke de var SÅ like mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå